cs1014 Creative Commons License 2014.09.17 0 0 30507

Ez így eléggé... hogy is mondjam? Igaz is, meg nem is.

Ma ugye egy vállalkozó vasút nem kötődik egyetlen útvonalhoz.

Meglepődnél, mennyi GyC/RBC vonat van, amely nem érint GySEV pályát.

Van teherforgalom bőséggel, csak némileg átstrukturálódott, átrendeződött az egész.

 

Ma már a napi 200 tehervonat is csak nyögvenyelősen jön össze, s ebbe már a 4-6 kocsis "önálló" tehervonatok is beleszámítanak.

 

A játék a vonatszámokkal érdekes, a statisztika csalóka.

Régebben sokkal-sokkal több 5-6 kocsis, meg helyi volt (akkoriban mentünk két pár átállítóssal is naponta Győr-GySEV, és Győr Rendező között, ma már hol vannak ilyenek? volt egy csomó vonat csak azért, hogy a kapacitásproblémával küzdő állomásról elvidd az épp nem sürgőst két faluval arrébb, ilyen se nagyon van már, és még sorolhatnám estig az ilyesféle vonatszámgenerátorokat), illetve ma már minden vasútvállalat igyekszik koppra kiterhelni a vonatait.

Inkább lemondanak egyet, hogy ami viszont megy, az kihasználtan mehessen.

Előzmény: trizs77 (30504)