Törölt nick Creative Commons License 2014.09.17 0 0 411655

Persze, a pályasebesség emelése nem adminisztratív kérdés. Van rá minden évben lehívható pénz, amit nem lehet nagyon másra felhasználni, mint előremutató fejlesztésekre. Ezt kell erőltetni. Akkor is, ha esetleg jelenleg nincs jármű ami 160-al járjon egy adott vonalon. Az majd a következő tégla lesz (vagy kell hogy legyen). Ahol meg nincs utas, nincs is remény hogy legyen, ott beszántani, besózni, mert oda pénz sem fog jutni soha. Tudom, hogy ez munkahelyekbe kerül, meg a vasutbuzzancsokat is zavarja, de ezt a táncot mindenhol eljárták. Még a bezzegvasutaknál is. Vagy el kell passzolni az ilyen vonalakat valami privátnak. ha kell nekik...

 

"hogy az eredeti tervezési sebességet el lehessen érni,"

 

Na ez az amit írok. Ez nem az egyik téglát a másikra elv...Ez a van valamink, de szarunk bele, majd mielőtt széthullik, költünk rá hogy újra beleszarhassunk..

 

"ha Kisszénás-Kondoros vagy Sellye-Barcs közé mindenkinek egy saját TGV-t küldenél, akkor sem lenne lényegesen több utas."

 

Igen, ez egy jó példája a kifogáskeresés legszánalmasabb módjának. Értelmes emberben meg sem születnek ilyen hülye gondolatok. Az viszont elgondolkodtató, ha nagyobb városok között lenne normális vasút (Vmax 160, fél órás ütemes menetrend), akkor sem lenne elég utas? Szerintem igen....

Előzmény: DJ. Bakter (411638)