M63 010 Creative Commons License 2014.09.16 0 0 30496

Még a 80-as években cseszte el a GYSEV. Szándékosan lepasszolták az ingázók nagy részét a volánnak. Egyedül az ipartelepen 3 műszakban dolgozók és a 12/24-ben dolgozó vasutasok számítottak, más senki! (A hivatásforgalom tekintetében.) Sopron felé még ők sem! (Ugyebár akkor a havijegy sem volt érvényes a gyorsokra.) Azután később is ez az állapot maradt, többé-kevésbé feljavítva. Utasnövekedést igazából a gyorsvonati pótjegy 1991-es eltörlésekor kezdtek csak elérni. Utána meg szépen lassan nőtt a vonatok száma is.

 

Nézzük csak! A gyorsokat (sebeseket), mivel a pótjegy miatt az ingázók nem használták, ezért nem tüntetem fel.

 

1989/90:

Győrből induló személyek: 6:12* 6:51 11:23 14:55 A16:50 18:32 22:40

*Kapuvárig csak Csornán áll meg.

Ebből 3 vonat a 6:51-es a 12/24-ben dolgozóknak és a 3 műszakosoknak felelt meg, a 11:23-as a Győrbe kórházba, piacra, bevásárlásra, ügyintézni beutazóknak hazafelé. A 14:55-ös és a 22:40-es szintén a műszakosoknak, míg a 18:32-es a 12/24 órásoknak. Kivétel a 16:50-es, ami a hivatalban dolgozóknak jó lehetett volna, de reggel befelé nem volt vonatjuk.

Győr felé: 5:10 6:08 8:23 13:17 21:24 - Ebből a 8:23-as kivételével szintén a 12/24-ben és 3 műszakban dolgozóknak volt csak jó. A 8:23-as meg amint említettem a piacra, bevásárlásra, kórházba, hivatalba ügyintézésre lehetett jó.

 

Sopronból indul: Indulók: 6:40 14:40 A16:40 A22:40

Itt a  műszak, és egy délutáni csúcsidei vonat van csak.

Sopronba érkezik: 5:08 7:33 13:04 720:17

Vigyázat, befelé visszafelé az éjszakai műszakhoz nincs vonat!

Viszont van az iskolásoknak és a 8-ra járóknak! Viszont aki fél öt után végzett, annak szívás volt.

 

Egyáltalán nem volt utasbarát ez a menetrend! Csak közben egyre több cég indított saját buszt, a régiek megrészben  bezártak (ld. kekszgyár), vagy a létszám fogyott el, így elkezdtek más utasokra is figyelni.

 

 

Előzmény: Törölt nick (30495)