Törölt nick Creative Commons License 2014.09.16 0 0 1330

"Azt meg kell kopogtatni, és láss csodát, megy az autó!"

Igen, egy darabig nekem is működött ez a módszer + a kontaktsprével való befújás. Így egy-két hétre megoldódott. Csak aztán ráuntan, hogy autópályán előzés közben, hopp egyszer csak alapjárat van, vissza kell sorolnom, kuplung kinyom, motor újraindít és előzés megint. Akit előztem egy kicsit sem nézhetett hülyének... :)

A végére már percenként kellett újraindítani a kocsit, csoda hogy az önindító, akksi kibírta.

 

"Ez sajnos a biztosítéktábla hibája, ha már a megkopogtatásra sem reagál, akkor ki kell cserélni."

Nem kell kicserélni!!! És nem konkrétan a biztosítékdoboz hibája, egy csatlakozó korróziója miatt jön létre a gázpedál vezetékén kontakthiba és amiatt az átmeneti ellenállás növekedés miatt rakja vész üzemmódba a  motort az ECU. A motor újraindításával a hiba információ törlődik a tárolóból, de amint egy pillanatra megint megugrik az ellenállás, megint ugyan ez történik. Kicsit korábban írtam, mi a megoldás. Nem kell hozzá gányolni, semmit szétbarmolni, egy forrasztással gyári minőségben javítható a hiba. Budapesten tudok ajánlani olyan Opel szervizt, ahol már találkoztak ezzel a problémával és tudják orvosolni.

(Korábban pár éve egy veszprémi illető itt is hirdette magát, hogy ő rájött mi okozza a hibát, nem árulja el senkinek hogy ne rontsa a saját üzletét, de 30.000-ért megcsinálja bárkinek, aki elzarándokol Veszprémbe. Jó kis lehúzás... bár még mindig olcsóbb mint a gázpedál, ECU csere értelmetlenül.)

 

Először én is márkaszervizben voltam a hibával. Szintén rögtön gázpedált akartak cserélni. Ha arra nem javul meg akkor komplett motorvezérlő elektronika csere 300.000-ért. Ha arra sem javul meg akkor meg széttárt karok. Kb ez volt az ajánlat. Úgyhogy köszöntem szépen, nem kértem.

Előzmény: Kelus177 (1329)