Balthazor Hellman Creative Commons License 2014.09.13 0 0 20302

Szia!

 

Hallottam már róluk rosszat is, jót is... de elvileg hatásosan dolgoznak. A kerámiát is el kell távolítani!!! a sima szoftveres kiiktatás az NEM MEGOLDÁS!!! (az kb 250. km-g jó, utána gáz van... a szűrő eltömődik, és nem regenerál!!!)

 

A DPF kiiktatás a következő következményekkel jár:

- ha keverékképzési gond van (rossz a porlasztó), akkor esetleg füstölni fog az autó, esetleg nem is kicsit...

- indításkor, gázadáskor szinte biztos, hogy lesz kisebb pamacs (nálam ha kitisztul a kipufogó, akkor már nincs füst, de szép pamacsot tud eregetni, ha sokáig nem lépek rá a gázra)

- az eltávolításnak (ha ügyesen csinálják) csak az a nyoma, hogy a motorolaj koromértéke nulla marad (ezt műszerrel lehet megnézni)

- a visszaalakításhoz szükséged lesz egy ép kerámiabetéttel rendelkező katalizátor-koromszűrő (kép itt, de ez lehet hogy egy hatosé: http://www.carbasics.co.uk/blog/wp-content/uploads/2012/09/dpf.jpg) egységre (ez új áron kb 300.000 huf) de ha valamelyik hőmérséklet érzékelő is bemondja az unalmast akkor azt is szerezni kell (kb 100.000 huf -os tételek) persze lehet, hogy egy bontóban adnak kb 50.00-ért de azt is ki kell égetni, ami kb még 25.000

- ha minden jól működik, akkor a hatósági vizsgán is lehet, hogy átmész, mivel az euro 4-es K füstölési tényező előírt maximális értéke 1,5. Amit az autó DPF-fel tud az 0,1, nélküle kb 0,4-0,5 (feltéve ha jó a keverékképzés)

 

 

Előzmény: belizs (20301)