Közlekedésguru Creative Commons License 2014.09.11 0 0 82817

Mivel - talán - van egy kis beleszólása a BKV-nak is a kocsikiadásba, a Van Hool A300-asok kiadását nem lehetne a későbbiekben a

 

"93-93A: 2db

119-166-266: 5db

193E: 1db

236-236A: 2db

254E: 2db"

 

kiadásra cserélni?

 

Ok: a 123-as csuklósításáról már vannak hírek, így onnan lekerülne 5 gázos.

A 182-184-esen nem kellene keverni a kétféle Van Hool-t, onnan le kéne venni az A300-asokat minél hamarabb.

 

A 282E-284E-n még elfogadható az A300 addig, amíg egy újabb forgalombaálló "gázos adag" nem áll forgalomba, de utána a 119-166-266-oson és a 254E-n lehetne növelni az ap. kiadást +1-1-gyel (fent emiatt szerepel 4 helyett 5, illetve 1 helyett 2), valamint a 93-93A és 193E-ről 412-eseket válthatnának ki közvetetten az újabb gázosok.

 

Az expresszeken leginkább a kevesebb ajtónyitás tenne jót nekik, meg a lomhaságuk (nehezen indulnak meg, de utána már mennek szépen...) miatt lenne jobb helyük ezeken a viszonylatokon.

 

A 182-184-esről remélem mihamarabb lekerülnek és jut rá "csak" gázos (""=alacsonypadlósból csak gázos). Ez ma is megoldható lenne, ha a 236-236A és 282E-284E-ről levennék a gázos kocsikat, utóbbiról csak átmenetileg.

 

Ui.: mindezt azért merem ide beírni, mert alapvetően műszaki adottságaik (lomhaság, egyre több ajtóhiba) miatt nem jó a ma kigondolt vegyítés, s talán helyrehozzák a BKK-nál, ha szól valaki jóindulatúan.