Wreck Diver Creative Commons License 2014.09.10 0 0 155106

Itthon ezt elég meleg lenne megcsinálni.
Az átlag kuncsaft a tévképzeteivel ( pontos, mint a doxa )
rákiabálná a szakira, hogy lusta, hülye, vagy csaló, és olcsón akarja
megvenni az ő kitünő műemléki státuszú ketyegőjét.

Ugyanúgy, ahogy autószerelőtől sem fogja senki azt hallani,
hogy kár a féltengellyel tökölni, mert ez úgyis szétesik, tessék másikra gyűjteni...

A fotózás alapvető lehetne a szakmában.
És itt csikicsukiföldön biztos lenne, aki szívesen megfizetné a különbözetet 
a garantáltan elvégzett munka dokumentációjáért cserébe.
Akár feláras opcióként is, de jó lenne ilyen szolgáltatás.

Aki meg nem igényli ezt, az úgysem minőségi szolgáltatásra, hanem olcsóságra vadászik,
vagy már megtalálta álmai szakemberét, és tökéletesen elégedett.

Ami a Rolex nagyszervíz árfekvést illeti, szerintem nemigen érdekli őket az,
hogy az ügyfél moduláris felépítésű árlistával jobban is járhatna.
Egyrészt gondolom, az órájukat újonnan vett vásárlók simán kifizetik,
másrészt az összeválogatós mutatványból is csak a gond lenne.

Egy későbbi rugótörésnél lenne, aki úgysem azt mondaná, hogy "végülis
nem cseréltek rugót - minusz 20 ezer",  hanem azt,  hogy "na, jól át*** a szervíz".
Kevesebb pénzért kapnának panasz kockázatot.
Persze, hogy eszükben sincs ezzel tökölni.

Másrészt a Rolex szervíz is - ahogyan az autó márkaszervizek is - azoknak van kimondatlanul,
akik újonnan veszik az órájukat, és tized-huszadáron szervizeltetik, nem azoknak, akik a 20-25 évesen
kifogott órájukkal a kezükben sápadnak, hogy bezony a kifizetett pénz egy negyede most ott marad.

Biztosan van, aki élvezi a környezetére tett hatást, amikor kimondja,
hogy "most hoztam el a Sub-ot a Rolex szervízből. Ott is felejtettem 150 ezret. De sebaj, a jó dolgoknak ára van..." :))
Erősíti a brandet is, hogy már a szervízköltségek okán sem lehet bárkinek Rolexe, ahogy Ferrarija sem.
A drága szervíz is egyfajta marketingeszkőz ilyen értelemben.

Előzmény: APT (155103)