cam aro Creative Commons License 2014.09.06 0 0 34508

nem irtam pontosan. 

a szivo rendszerre gondoltam. 

oda viszont csak ket helyrol juthat be az olaj. *

turbotol, es karter szuszogotol. / regebbi tipusokon a filteres karterszuro csere elmaradasa / 

 

200e km korul az osszes turbo elkezd meghalni. / elkezdi engedni az olajat.. de tobbsege megis hal** / 

az eredmeny eloszor nem latvanyos.. de pont a szivosori olaj tomitetlenseg a mutatoja. 

ezutan kovetkezik a kipuff csonk repedese/kiegese/ a lemez csonkos tipusoknal, mert az elegetett motorolaj ha nem is eg nagyobb hofokon mint az uzemanyag, de ez nem kontrollalt, elhuzodo eges > jobban melegit. 

 

a szivosor csere ily esetben csak tuneti kezeles. 

az olaj ugyanugy bent lesz a szivo rendszerben.. 

 

* van harmadik ok is. 

minden turbo enged egy kicsit. 

egy soha nem kergetett autonal felgyulhet az olaj szivorendszerben, es mikor kuszob ertek fole er.. megmutatja magat a szivosoron. 

 

** muhely ralatas, gozom nincs az utakon koborlo ellenvelemenyekrol. 

tehat ellenpelda boven lehet. 

------

bocsi hogy bele vauztam. 

 

Előzmény: Istvan535 (34507)