nem irtam pontosan.
a szivo rendszerre gondoltam.
oda viszont csak ket helyrol juthat be az olaj. *
turbotol, es karter szuszogotol. / regebbi tipusokon a filteres karterszuro csere elmaradasa /
200e km korul az osszes turbo elkezd meghalni. / elkezdi engedni az olajat.. de tobbsege megis hal** /
az eredmeny eloszor nem latvanyos.. de pont a szivosori olaj tomitetlenseg a mutatoja.
ezutan kovetkezik a kipuff csonk repedese/kiegese/ a lemez csonkos tipusoknal, mert az elegetett motorolaj ha nem is eg nagyobb hofokon mint az uzemanyag, de ez nem kontrollalt, elhuzodo eges > jobban melegit.
a szivosor csere ily esetben csak tuneti kezeles.
az olaj ugyanugy bent lesz a szivo rendszerben..
* van harmadik ok is.
minden turbo enged egy kicsit.
egy soha nem kergetett autonal felgyulhet az olaj szivorendszerben, es mikor kuszob ertek fole er.. megmutatja magat a szivosoron.
** muhely ralatas, gozom nincs az utakon koborlo ellenvelemenyekrol.
tehat ellenpelda boven lehet.
------
bocsi hogy bele vauztam.