cseréltek ezt, azt. kimértek pedálkapcsolókat stb.. elég random volt a viselkedése, de mindig akkor jött elő a problem amikor garázsból indulva, csökkent -rátöltés előtti- akksi kapacitással indult. szervizben sosem tudták reprodukálni, mert mire odaért már jó volt. ezért step by step ment a csere-bere. vettem egy nagyobb kapacítású -ixy ajánásaval- exide akksit. azóta jó.
anno én is másik , nem gyári akksival hoztam el az autómat, majd cserélte a fiat Marellire pár hét múlva.
az ominózus szag eleinte volt, rögtön az első próbaúton is. nem emlékszem pontosan ,de atalán azt monták vmi bevonat leég ilyenkor innen-onnan..
sztem a beázás is orvosolható, ha vki kintről finoman slagozza az 5. ajtó környékét , te meg bentről figyeled
zseblámpával. lehet a kédergumi el van csavarodva vhol..
az első műa. idomot sztem pár perc alatt cserélik, nemtom miért mitől vetemedett el? :(