hungeri
2014.09.04
|
|
0 0
26393
|
Két verzió van:
1) "szinte" nem kerül semmibe
- 34-35 a 44-es útvonalán jut el Janus utcáig, amely kétirányúsítva lesz, így Hunyadira és -ról is ott közlekednek.
- 30Y is berongyol a belvárosba, Kelet felé Aradi - Alagút - Hunyadi - Mária - Ágoston felé, Nyugatra Ágoston - Anna - Szent Mór - József - Janus - Esze Tamás útvonalon. Ezek Plazmával lepróbálva.
2) Teljesítmény bevonás szükséges
- 31-32-33(-39)-es életének teljes felforgatása: 44-es útvonalán Janusig, onnan Mária - Ágoston - Tettye u. - Tettye - Böck János (vagy Havihegyi - Szamárkút)
- Báránytető feltárása: Kórház tér - Barbakán - Székely Berci / Bartók - Bárány utca - Erdész utca
- Kovácstelep bevonása és Patacs bővítése: Kovácstelep - Urán - 6-os úti áruházak - Korsó
34/35 fenti felállásban elbírja a rendes buszt is, a többibe viszont valószínűleg a 9,5 is sok, sőt, Erdészbe talán mikrobuszról kell beszélni. A vonalak egy része (beleértve a 35-öst is) igényvezérelt lehet.
Van ráció a midibuszos hálózatban, egyrészt több szellős járat vonzó maradhat a kapacitás csökkentéssel (hiszen nem kell ritkítani), továbbá új területeket tudunk bevonni, ami hozhat fizetős utast is. A belváros ettől függetlenül nem biztos, hogy hoz elég fizető utast, így én személy szerint minél több meglévő kapacitást tennék oda, mint a felhozott 39-es lehetősége. |
Előzmény: hory004 (26392)
|
|