hungeri Creative Commons License 2014.09.04 0 0 26393

Két verzió van:

 

1) "szinte" nem kerül semmibe

  • 34-35 a 44-es útvonalán jut el Janus utcáig, amely kétirányúsítva lesz, így Hunyadira és -ról is ott közlekednek.
  • 30Y is berongyol a belvárosba, Kelet felé Aradi - Alagút - Hunyadi - Mária - Ágoston felé, Nyugatra Ágoston - Anna - Szent Mór - József - Janus - Esze Tamás útvonalon. Ezek Plazmával lepróbálva.

2) Teljesítmény bevonás szükséges

  • 31-32-33(-39)-es életének teljes felforgatása: 44-es útvonalán Janusig, onnan Mária - Ágoston - Tettye u. - Tettye - Böck János (vagy Havihegyi - Szamárkút)
  • Báránytető feltárása: Kórház tér - Barbakán - Székely Berci / Bartók - Bárány utca - Erdész utca
  • Kovácstelep bevonása és Patacs bővítése: Kovácstelep - Urán - 6-os úti áruházak - Korsó

34/35 fenti felállásban elbírja a rendes buszt is, a többibe viszont valószínűleg a 9,5 is sok, sőt, Erdészbe talán mikrobuszról kell beszélni. A vonalak egy része (beleértve a 35-öst is) igényvezérelt lehet.

 

Van ráció a midibuszos hálózatban, egyrészt több szellős járat vonzó maradhat a kapacitás csökkentéssel (hiszen nem kell ritkítani), továbbá új területeket tudunk bevonni, ami hozhat fizetős utast is. A belváros ettől függetlenül nem biztos, hogy hoz elég fizető utast, így én személy szerint minél több meglévő kapacitást tennék oda, mint a felhozott 39-es lehetősége.

Előzmény: hory004 (26392)