hinkli Creative Commons License 2014.09.02 0 0 109963

Kedves Jossyka78!

 

Szomorúan olvasom, amit írsz. Emlékszel, amikor én írtam hasonlókat? Azt mondtátok rossz olvasni és nem bírjátok.. Na, erről beszéltem:(

 

Az ember befizet egy tetemes összeget egy 5*-nak megjhirdetett luxusszállodába, amit ők ajánlanak és a 2*-nak nem mondható munkásszálló fogadja. Ráadásul felárért, miközben folyik az építkezés...

 

Akkor ezennel felteszem én is az élménybeszámolónkat. Azért csak most, mert próbáltuk az ügyet az érintett utazási irodával lelevelezni, 2. körben ment nekik levél, de szépen elküldtek a sóhivatalva, mert szerintük ez normális és minden rendben van, mi hazudunk, a kinti idegenvezető mindent rendben talált.  

Mindkét esetben pontban kivárva a válasszal a 30 napot, a 2. levélben a korábbi levelünk több pontjára nem válaszoltak, annyit írtak, fenntartják az álláspontukat. Amikor kulturált stílusban felhívtam az ügyvédnőjüket, aki a levelet küldte, na azt a stílust, amit megengedett magának, azt nem kívánom senkinek...

 

2014.06.13-2014.06.30. Tia Heights 5*, luxusszállodának hirdetett szálloda

 

Élménybeszámolómmal senkit nem akarok befolyásolni, csupán a személyes tapasztalatomat írom le. Mi egyet megfogadtunk, a KT-vel soha többet nem utazunk! Második alkalommal vertek át nagyon csúnyán...

 

A Makadiba szerettünk volna menni, bőszen ajánlották az 5*-nak eladott Tia Heights-ot. Itthon rábeszéltek, hogy fizessünk lagoon felárat, amelyet nem kevés pénzért úgy adtak el, hogy egy mesterségesen kialakított lagúna körül elhelyezkedő szobát jelent. Be is fizettük a felárat, várva vártuk az utazást. A repülővel, transzferrel minden rendben volt. A hideg zuhany akkor jött, amikor megérkeztünk. Megmutatták ugyanis a szobánkat. Nem hogy 5*-nak, 2-nek nem felelt meg. Az csak egy dolog volt, hogy a függöny penészes és véres volt, az ajtó alatt akkor rés volt, hogy egy felnőtt keze keresztbe befért.... Arról nem is beszélve, hogy a lagúnát felbontották, helyette betonkeverő és építési törmelék adta a szép tájképet a fizetett felárért. Képet mellékelek, amelyek szerintem önmagukért beszélnek. Bár az utazási iroda szerint nem volt építkezés…J

Amikor a helyi idegenvezető megjelent, nem értette mi a problémánk. Szerinte a legjobb szobát kaptuk, nem értette mi a gond... Szerinte ez normál Egyiptomban. Amikor közöltük, hogy ez a 6. afrikai nyaralásunk és tisztában vagyunk a helyi viszonyokkal, hajlandó volt segíteni. Mutatott egy másik hasonló penészes szobát. Ez után közölte, hogy írjuk alá, hogy lemondunk a lagoon feláras szobáról és a teljes főépületi díjat akarta kifizettetni velünk a lagoon felár beszámítása nélkül, amely még több, mint Magyarországon, 150 USD/fő. A recepción hosszas veszekedés és a recepciósnak adott jelentős baksis után kaptunk egy főépületi szobát, amelyet este 10 lévén kénytelenek voltunk elfogadni. Már majdnem örültünk a szobának, amikor kiderült, egy másik család szobájára nyílik. Az első 3 nap még elment, aztán jött a kellemes meglepetés. Ugyanis reggel 8-kor arra ébredtünk, hogy ütvefúróval bontják a szomszéd szobákat. Szó szerint az egész folyosón levő szobasort kibelezték. Mindent lebontottak. Ráadásul a parton is festették a napernyőket, állandó festékszag volt. 

 

Megértjük, ha felújítanak, csak azt nem, hogy azt a részt miért nem zárják le, miért adnak el oda szobát teljes áron és erről miért felejt el tájékoztatni az utazási iroda. Utazási iroda válasza: benne van a Szerződési feltételekben, hogy lehetnek mindenhol építkezések…

 

Az ellátás a másik gyenge láncszem. Nagyon jó indulattal is csak kb. 3*-nak felel meg. Minden áldott nap ugyanazon a helyen ugyanaz az étel. 1 féle hal, 1 féle csirke stb. A koktélokat nem ismerik, animációs program külön fizetős (pl. fakír show 11 USD/fő), wifi szintén fizetős. Szúnyogokat nem irtják.

Szóval ezt tartalmazza az 5* horribilis árért. Az egész szállodából egyetlen egy helyen érvényesül az 5*, az a part. Az tényleg szép. A szálloda is szép kívülről, csak a körítés ne lenne. A szállodában nyaralók 90%-a orosz, a maradék arab, cseh és lengyel.  Az oroszok viselkedése kritikán aluli. Pontban nyitáskor, mint a kiéhezett sáskák megszállják az ételeket. Jossyka78 ezt nagyon jól leírta, pont így van. Utazási iroda válasza: A kinti idegenvezető többször kint vacsorázott, neki ízlett az étel és mindent rendben talált.

 

Fakultatív programok: 

Mi 2 kirándulásra fizettünk be az utazási irodánál. Az egyik a Paradise, amely tényleg jó volt, a másik a Delfinház. Az utóbbi igen jól sikerült, ugyanis valószínűleg nem jött össze a létszám, így hozzácsaptak az El Gouna városlátogatós csoporthoz orosz idegenvezetéssel. Minderről persze drága Mária idegenvezető mit sem szólt...Kellemes élményt szerzett nekünk, bikiniben, sznori pipával várost látogattunk. Az orosz idegenvezető az oroszon kívül más nyelven nem igen beszélt. Miután duzzogtunk, 2 halott korall zátonynál megállt a hajó. S mindezért 90 EUR-t buktunk... A Karthago-s idegenvezető persze ekkor is kedvesen hülyének nézett bennünket. Szerinte jó helyre vittek, bár az egész általa adott katalógusban nem volt ilyen program. Ekkor még majdnem azt hozta ki belőle, hogy még fizessünk felárat is ezért. Vicc az egész, csak mi sajnos ennyi kellemetlenség után és ekkor összeg befizetése után nem tudtunk ezen nevetni. Az utazási iroda válasza erre az volt, hogy benne van az ÁSZF-ben, hogy még akkor sem fizetnek kártérítést, ha egyáltalán nem visznek el sehova a befizetett pénzünkért. Ez jó nem? Mint a lottó, csak nagyobb tétekkel. Vagy bejön, vagy nem?!

 

Előzőleg csak 4*-os szállodában voltunk, pl. Iberotel Fanara, Palm Beach, mérföldkövekkel jobbak voltak. A Tia Height ezt a színvonalat meg sem közelíti. Maximum 3*.

 

Sajnálom, hogy a beszámolóm ilyen negatívra sikerült, de ezt tapasztaltuk.

 

A leírtak alapján mindenki maga dönti el, melyik utazási irodát választja, de én szó szerint hányok, ha meglátom a hirdetésüket:(

Előzmény: Jossyka78 (109962)