ClaasMan Creative Commons License 2014.09.01 0 0 34884

Kösz Mindenkinek, sajnos (vagy nem) de pont Én is ezeket a lehetőségeket (szelep, szívócső) fontolgattam még. A szelepben lehet valami mert a hullámzó járás alatt néha bele durrog is picit, bár ez lehet attól is hogy akkor nagyon kevés lesz a benzin. A szívócsőre is gondoltam miután láttam hogy műanyag. Egyben biztos vagyok hogy a karburátor már tuti tiszta.

 

Most egyelőre összeraktam mert a fű nő, és muszáj nyírni. Ha vége a szezonnak szétszedem és tüzetesebben megvizsgálom, ha addig kibírja, ha nem akkor meg legalább meglesz a baja :-)

 

Azért még próbára megpróbálok szerezni egy karbit a kíváncsiság kedvéért.

 

Egyébként csak érdekességképpen. Nekem is és a szomszédnak is ugyanolyan Makita PLM4110-es fűnyírónk volt (van). 158 cm2-es Briggs motorral (az egyszerű faék karbival). Egy hét különbséggel mindkettőnknek ugyanazzal a hibával ment gallyra. Egyre jobban ki kihagyott egy egy ütem, sőt melegen le is állt, és csak lehűlés után lehetett újra beindítani. A karbit kipucoltam, új membránt, és gyertyát kapott, de semmi változás. Viszont szerintem marha nagy a karternyomás, már arra gyanítok hogy a kompresszióval van baj. Ehelyett kerülne a gépre a Quantum. Ja a 3.-ik szenzonja lett volna mindkettő gépnek :-(. Viszont a kaszni része nagyon jó, és tetszik a Makitának, ezért gondolkodok csak motorcserén.

 

Előzmény: Kétfészeres (34880)