DJ. Bakter Creative Commons License 2014.08.31 0 0 411037

"Szerintem a V0 árának 1/3 ból kihozható lenne, de lenne egy biztonsági tartalék útvonal, ami elsősorban a 150 es 140 felé Kecskemét felől rövidítené a útvonalat."

"Itt az készül, hogy sokszoros áron készül valami a meglevő hálózati elemek elbírnák, nincs kapacitáshiány, csak az építő lobby tevékenykedik, ők szeretnének minél drágábban építeni."

 

:)))  Mindkettőt te írtad.

Akkor minek kell akár csak 1/3-ot rákölteni? Ha szerinted elbírja a meglévő hálózat, akkor sem ilyen, sem olyan nem kell.

 

A biztonsági tartalék akár még respektálható is, számomra inkább az az érdekes, hogy a Déli összekötő elbírta az "átkos" 3x ekkora teherforgalmát is.

És az "átkos" (hidegháború) alatt is csak olyan tartalék útvonalra futotta (Dunaföldvár), amit csak nagyon végszükség esetén lehetett volna használni, üzemszerűen alig.

Tudom, akkor nem volt ennyi személyvonat, de helyette volt annyi teher, ami sose lesz már ezután.

 

Egyébként nem kell izgulni, szerintem a V0 nem fog megépülni. Sem így, sem úgy.

Odáig egyetértek, hogy a V0 pénzkidobás, de pont olyan pénzkidobás, mint egy Győr-Kisbér összekötés, vagy egy ilyen "félig V0" amit írsz. A Duna környéki keresztezés (híddal) a legdrágább az egészben.