Nem keverd kérlek a szezont a fazonnal.
Ha jól vettem észre ti minden egyes regionális 5-10-15-20 kilométeres utazást, ami elsősorban Dunaújváros környékén hivatásforgalmi jelleggel bonyolódik, egy fésű alatt gondolnátok a V0-ba belemagyarázni és kötitek az ebet a karóhoz, hogy csak azért is 45-50 busz megy keresztül a Dunán ha törik, ha szakad.
Igen, igazad, igazatok van, a menetrendekponthu ezt adja ki munkanapokra.
Most viszont a V0, mint nagysebességű, elkerülő vasútvonalról van szó, ahol - gondolom én - nem elsősorban a 3-5 kilométerenkénti pusztában, szántóföld szélén levő megállások lennének az elsődleges fontosságúak, hanem a nagyobb távolságú keresztirányú utazások. Ha rosszul gondolom, majd kijavítotok.
Ezért írtam azt, hogy az a huszoniksz átmenetből melyek a hivatásforgalmi, műszakos munkarend szerint közlekedő, rövid távú 10-30 kilométeres járatok, és ezek mellett van kb. 8 járatpár amit lehet távolságinak, országos jellegűnek nevezni.
Nem több.