>ha már 35 év alatt senki sem volt képes keresztülverni a döntéshozóknak Bzmot vezérlőkocsi ötletét, amivel már kismillió körbejárást megspórolhattak volna.
MÁV-on kívüli döntéshozók (a tulajdonos) manapság nincsenek nagy hatással a MÁV-ra (Orbán beismerte, hogy "beletört a bicskájuk").
A MÁV-on belüli döntéshozók meg nem keresztülverni, hanem visszaverni voltak képesek minden ilyesmi ötletet.
Mert:
-az Interpici sokkal több munkát ad a másra nem nagyon képes, a MÁV kebeléből kiszakadt járműjavító cégeknek, mint egy vacak vezérlő,
-ha lenne sok egyszerű Bz vezérlő, akkor csökkenhetne a fordulóidő, és még el kéne bocsátani mozdonyvezető testvérüket!! Hova lenne a viág...
Ezért Bz vezérlő helyett a motort cserélgették a Bz-kben, arról, ami a hegyesebb cseh és szlovák iában nagyon jól megfelelt, olyanra, amitől megrepedt a tengely...
Cáfoljon meg, aki tud.