kornelia25 Creative Commons License 2014.08.24 0 0 43073

A bocit tavaly januárban vettem, kifejezetten Győr-Bécs közötti autópályás ingázáshoz. Nincsenek emelkedők, még kanyar is alig, így bőven elég az 1.5, ráadásul max ketten utazunk, minimális csomaggal. A vásárlás után olajcsere, szűrők cseréje, vezérműszíj görgőkkel cserélve, hajtókarcsapágyak ellenőrizve. Ez utóbbit  Zoltán csinálta, Maglódon. Előző tulajnak a győri szerviz cserélte 60.000-nél, de így, hogy magam is láttam a fekete csapágyakat jobban alszom. Zoltán hihetetlenül profi, akár bekötött szemmel is dolgozhatna. Köszi a tagoknak, hogy megismerhettem. Köszi a többi hasznos infóért is, melyeknek egy része hasznosítva lett ( pl: szőnyeg nedves= klímakifolyó eldugulva). Az autóval ,1-2 ilyen apróságot leszámítva semmi gondom, jön-megy, átlag 5,5 alatt fogyasztva, 130-140-es tempóval. csak osztrákban tankolok, csak prémiumot, OMV kútnál. Tízezrenként olajcsere, légszűrő, harmincezer után gázolajszűrő. Hidegen nincs pörgetés, 2000-es fordulat alatt felváltok, kis gázzal, ha nem is öregurasan, de polgári stílusban vezetek. A fordulatszámmérő soha nem ment 3000 fölé, ez kb 140-145 km/h, nekem elég. A régebbi autóimmal is ugyanígy + pár évente teljes takarítás, ilyenkor az elektromos csatlakozókat befújom kontaktsprével, soha nem volt elektromos hibám. Az I- scenicben 270.000-nél bedöglött a kisnyomású üzemanyagpumpa, ez az egy lerobbanásom volt a 17 év alatt. Előtte a fiam ment vele, kb 4-5x kiürítette a tankot, 58-59 litereket tankoltam bele.