schrauber Creative Commons License 2014.08.24 0 0 56663

Persze én is rakattam volna alá rendes gyári hidat, de a pénz a legkevesebb. Ha érted....a legkevesebb. Ha évi 20000km futást számolsz, tehát családi autó akkor bőven jó. Nekem olyan rossz állapotban volt már a híd, hogy a gumi belső oldala beleért a kerékjáratban a dob oldalába. Magyarán beleért a gumi a karosszériába. Kanyarban volt hallható olyan hang mintha az ékszíj csúszna a generátoron.

 

Szóval értem én és tudom is én de ha nincs pénz és szeretnéd használni az autód normálisan ez a megoldás a célnak tökéletesen megfelel. Azóta nincs vele gond. Tényleg nincs vele gond. 

 

Vissza kérdés: Adott a hátsó híd. Beraknak egy felújított hátsó hidat ami kopott hídból lett felújítva. Elhasználódott a tűgörgős csapágy. Kopott a "cső" és a "tengely" is ami közt tönkre ment a tűgörgős csapágy. Beleraksz egy gyári első osztályú új csapágyat. Kérdem, a kopott tengely és a kopott "ház" között nem fog lógni az a tűgörgős csapágy? Hát persze, hogy igen. Nem hiszem, hogy majd a híd különböző elemeit fel fogják hegeszteni a felújítás során és utána újra fogják szabályozni. Magyarán a szarrá kopott hidadba kapsz egy új csapágyat és kész.

Előzmény: francecoupe (56661)