kbn Creative Commons License 2014.08.20 0 0 410650

A kulcs az, hogy Keszthelyen próbáltad... :(

 

Sajnos az itteni pénztárosok nemcsak azt nem tudják, hogy az ország másik végén melyik állomáson áll meg a második csatlakozó vonat, hanem ennél jóval egyszerűbb kérésekre is fejvakarás és negyedórás telefonálgatás szokott lenni a válasz. Esetleg kiadják hibásan, vagy egyenesen letagadják, hogy az adott jegytípust lehet náluk kapni,

 

Ha csak tudom, az "egy egészet legyen szíves Budapestig"-nél bonyolultabb jegyeket az e-ticket kioszkból szoktam átvenni (már ha működik, mert mikor áramszünet miatt nem tudtam átvenni a kifizetett jegyet, a pénztáros nem tudta, mi ilyenkor a teendő, viszont kárörvedően kioktatott, hogy legalább most megtanultam, hogy a jegyet rendesen a pénztárban kell megvenni, nem ilyen a csodamasinákból).

 

Ha a kioszk nem megoldható, akkor meg 1 nappal korábban megyek ki, mert ha az egyetlen pénztárablak mögött ülő néni nem tudja kiadni, amit kell, még másnap van esély, hogy egy kompetensebb kollégája lesz műszakban. :(

Előzmény: Herr Köldök (410586)