Arkimbz Creative Commons License 2014.08.20 0 0 410623

A tárnokinak nem szoros a menetrendje, ott elfér a retró-inga is, jobb, hogy ha más vonalakon viszont teljesen ki lehet váltani az ingákat, mert a menetidőn csak akkor lehet (ütemesen) húzni, ha minden Flirt.

 

Egyelőre sajnos ez is, mint sok más értelmes ötlet, csak egy messzi álom, pedig tényleg jócskán lehetne vele nyerni az ütemesben.

 

Jó példa a 80a/120a, amit Te is említettél. A százlábú felújítás első etappja után - mikor is ki voltak tiltva a Flirtek a Keletiből - munkanapokon valamiért megmaradt az összeforgatás és ezzel együtt két plusz csíkos inga is ittragadt. A pontos fordulót nem tudom, de Sülybe a 14.50, 15.50, 18.50 indulók fixen mind a hatvani oldalból beforgó csíkosak május vége óta. Az összeforgatásból adódó +15 perc miatt a Keleti elbukott egy üres vágányt, az utasok pedig a többletszerelvény-igény miatt 2x2 Flirtet. És még a késési statisztikán se sokat javít az akció, mert ha az egyik vonal bedől, akkor a másik is teljesen meghal. Ezzel szemben a 10 perces forduló a kezdeti nagy nehézségek után, tisztán Flirtekkel, április közepéig már elég megbízhatóan működött.

 

De mondjuk az is elég észszerűtlen, hogy a 3 szerelvényt igénylő hétvégi sülyi kanyarokban délelőtt 2 csíkos - 1 Flirt, délután 1 csíkos - 2 Flirt jár. A 120a-n és a 100a-n is egyik zónás épp Flirt, a másik meg csíkos.

 

Na és ugye azt se felejtsük el, hogy a felújítás és a fehérvári ág kétvágányúsítása után a 30a-n az ütemes igencsak fel lett duzzasztva, munkanap nem is tudom hány szerelvénnyel több kell ide. Kérdés, hogy utas nőtt-e ide ennyi....

Előzmény: István Gyuri (410617)