yenoee Creative Commons License 2014.08.19 0 0 42968

Kb ugyanúgy át kell nézetni, mint bármilyen használt autót. Többi Scenichez képest nem problémásabb. Ez a motor szerintem elég jó, mienk most jár 150 ezer km körül, egy ismerősünk tavasszal vett egy ugyanilyen GS-t, abban 200 ezer van, tökéletesen működik, az egész autón nem látszik, hogy "sok van benne".

Üvegtető hajlamos zörgésre, a műszerfal kijelző panel meghalásra - ezek típusbetegségek. Vezérléscserét már mondták, ehhez mérhető költség lehet még a hátsó féktárcsa+kerékcsapágy csere, amit egyben javasolt cserélni, de létezik olyan megoldás is, amikor a csapágy az új tárcsával mehet még egy kört.

Ami a szerviz állapotlap mellett még bármit elmondhat róla, az a belső tér állapota. Ha igénytelen gazdája volt, eléggé meglátszódik a váltógomb, az ajtófogantyúk kopásán. Az első üléstámlák háta és a hátsó ajtó küszöbe nézhet ki még szarul, ha a gyerekek/utasok összerugdossák.

Rozsda nem jellemző, rosszul javított törésre utalhat. A kocsi elején, hátulján sok műanyag borítás van, ezek illesztései gyárilag szépen futnak. Ha furcsán állnak, az jelezhet töréstől görbe tartóelemet, amire  simán csak felcsavaroztak egy új műanyagot.

Felszereltségről, esetleg lényeges apróságokról itt a fórumon igen sok infó kiderül, ha belinkeled a kinézett autó hirdetését.

Előzmény: zolcsicsi (42961)