Thomech Creative Commons License 2014.08.17 0 0 34061

Sziasztok
Ti vagytok az utolsó "reménységeim" mert én ehhez még túlságosan is kezdő vagyok! :/
Szóval vettünk egy tök ugyan olyan fűkaszát mint az eddigi bontásra.
Igen ám csak, hogy mikor megláttam egyből rájöttem, hogy jobb állapotú mint a milyénk mert amit bontani vettem csak 2 évet volt használva nem 7 ett mint a miénk. Nagyobb benne a kompresszió (a berántón érezni, hogy nagyobb az ellenállása) És kinézetre is nem annyira kopott mint a miénk. Az eladó azt mondta, hogy jó ment szépen csak elsőnek a berántókar zsinórjának a végét leszakította és így becsévélődött aztán a karburátoron lévő kis szívató gumit adta kölcsön rokonának és persze, hogy nem kapta vissza. Ezért aztán kb 4 évig ált a garázsukban. Szóval hazahoztam eszek a hiányosságok pótolva lettek a mi gépünk alkatrészeiből kicsit át lett nézve le lett takarítva kívülről, gyertya drótkefézve a hengerbe pedig nyomtunk egy kis benzint, hogy már egyből legyen kenése. Első rántásra kb 3-4 másodpercig járt füstölt mint állat és leállt. Aztán innentől berántottuk vagy 100x és néha néha pár másodperce beröffent volt amikor 5-10 re is aztán leállt hiába adtam neki gázt stb..
Aztán észre vettem, hogy csak akkor röffen be ha megnyomkodom 3x a szívatót (egyébként a gyertyán volt benzin és szikra is volt megnéztük) de mivel a szívató gumiból nem akart kimenni a levegő hiába nyomkodtam és nem is keményedet meg mert a másikon azon úgy szokott történni. De mondom karburátor csere előtt még megpróbálom azt, hogy fecskendővel nyomok a hengerbe egy kis benzint. Beindult adtunk neki gázt és kínlódott vagy 5 másodpercig de végül felpörgött és nagyon szépen járt mint az új onnantól az alapjárat is kitűnő volt vette a fordulatot gyors gázra is azonnal pörgött kb 5 percig járattuk alapjáraton és nyél gázon. Leállítottuk egyszer, beindult, leállítottuk megint utána már megint nem akart beindulni még úgy sem ha tettünk megint a hengerbe benzint. Jó akkor karbi csere a miénket ráraktuk. Megint csak azok a 3-4 másodperces beindulások de aztán mintha elfogyna a nafta befullad. De addig füstöl mint egy dízel. Túl sok benzint kapna és azért füstöl így aztán befúlasza mert nem bírja elégetni az üzemanyagot? A gyertya az mindig benzines tehát elméletben azzal nem lehetne gond már most a szívató gumi is jó tele van benzinnel a másik karbival (ami a miénkről van) és fel is keményedik a gumi.
Mit lenne érdemes még megnézni a gépen mert mint kezdők nem nagyon értünk hozzá.  Bármi féle tipp nagyon jól jönne mert jó kis fűnyíró lenne és menne is csak még is valami hiba van benne amiért befúlad a gép és leáll
Nagyon köszönöm annak aki elolvassa ezt a hosszan leírt problémámat és megpróbál segíteni. :)