József Nagy x Creative Commons License 2014.08.15 0 0 57373

Sziasztok.

 

Leírom a tapasztalatokat, hátha más okul belőle.

 

Írtam, hogy egyre nehezebben indul a dci. Ez évekig úgy jelentkezett, hogy 2-3-at fordult. Télen kicsit ijesztőbb volt, de ezt a 200 ezres futásnak és a szerelő "jószádékú" "egyszer majd meg fog állni és nem indul majd" jövőbelátásának előzményeként tudtam be.

 

Na akkor 1 napja csak igen nehezen indul reggel a gép, pedig nyár van.

4-5 indítás és "talán" beindul érzés volt. a 4-nél azért már sírva fakad a technikát tisztelő ember.

Ma +15C volt ami ugyan hidegnek számít nyáron, de azért nem egy dízelnek.

 

Először a csoda XADO termékre gyanakodtam. Valami igazság van is benne de nem az amire gondoltam.

 

Szóval: a résolaj gyűjtővezetékben vákum van alapjáraton és leállítás után is (nem tudom miért). Valószínű a szivattyú többet tol mint ami jön a csövön. AZ egyik kis gumicsövön hajszálvékony lyuk volt. Kicsit meghajlítottam és az átlátszó részen a vezetékben rögtön látszik a fehér "hab".

 

kicsréltem, holnap reggel kiderül.

 

Visszatérve a Xado-ra. Tettem bele mindent ami kapható. AZ autó azóta (melegen) jobb teljesítményt produkál mint új korában (nem beképzelem magamnak, tényleg). Induláskor nyikorog a gumi. Gyorsul. (140-nél is)

 

Az igazi idióta (mint én) örül ennek és nyomja a gázt mint a hülyegyerek aki új játékot kap. (autópálya, és több mint a megengedett)

 

Az eredmény: résolajcső repedés és  szerintem kinyírtam végleg a turbót, olaj van mindenhol, bár hangja nincs. Eddig csak úgy "izzadt" a turbo.

 

Szóval nem kellett volna tolni neki, mert a többi alkatrész nem lett újabb, lehet, hogy rosszul viseli  a teljesítménynövekedést és ha meg kell neki halni akkor most fog.

 

Ha érdekel benneteket később leírom, hogy később mi lett.

Most izzítógyertya cserét tervezek. Időnként hidegben alapjáraton kigyullad az izzítás és 900-ra emeli a fordulatot.

Szerintetek segíteni fog?

 

 

 

Előzmény: József Nagy x (57349)