M.VIII Creative Commons License 2014.08.14 0 0 40367

Amíg a vezetőállásba behúz a cúg, a kétoldali fűtőtest csak lokálisan melegít, nyáron meg lehet benne rohadni, a szélvédő páramentesítése a nullával egyenlő, beázik, szarok az ablaktörlők, addig ne álmodozzunk már egyedi nyitásról, kérem szépen...szerencsétlen járművezetők munkakörülményein kéne  javítani...nem beszélve a bkk (direkt kis betűvel!) kirakat szerelvényéről, ami ugye sose lesz készen. Egyedi nyitás helyett rostálják már meg azt a nyomorult pályát a ráckevein, mert az utazási komfort a béka segge alatt van, nem beszélve a törő áramszedőkről, ami a rettenetes pályahibák miatt van. Hiába van egyedi nyitás, ha úgy pattog a vonat, mint kecskesz@r a betonon...

 

Igen, régen az volt az egyedi nyitás, hogy csak lelégtelenítették az ajtókat. Ez a rokon S-bahn vonatoknál is így működött. Sőt, jó pár éve utaztam Bécsben metrón, ott is így működött, bár ott nem tartom indokoltnak.

 

Ilyen gépet lehetne sűrűbben a vonalra hozni:

 

Előzmény: kihúzóvágány (40365)