DJ. Bakter: Már Te is kezded, hogy nííííncs kocsi :)))
Speciális kocsikból mindig is szűkebb volt a helyzet. És itt most inkább háló/fekvőkocsikról volt szó (abból van bérelt szlovák kocsi).
De ha nincs, akkor:
1. nem kellene minden órában egy első osztályú Z kocsi 3 utasnak Békéscsabára
Egyrészt nem 3 utas, másrészt nem minden órában (amikor sima gyors van, ott nincs!), harmadrészt hol ilyen, hol olyan minőségű kocsi, az hol a vonat elején, végén vagy a közepén van....
Szóval, teljesen megölték a hibrid-IC elképzelést ezen a vonalon, nem csoda, ha kevesen használják ki.
2. A Kék hullámba nem kellene IC kocsi, hiszen úgyis viszonylag jó Bmx kocsikkal jár (itt a "jó" alatt a Start átlagos görülőállományának színvonalához képest értem)
A Bmx-kocsi szerintem is teljesen elhibázott ötlet volt a 29-esre, azokat (a nagy ajtók által biztosított gyors utascsere miatt) a 30-as gyorsvonataiba kellene rakni.
De még így is sokan vennének IC-pótjegyet abba az egy kocsiba a déli parton is.
Viszont a 29-es vonalnak nagy rajongói vannak a Starton belül, ezért mindent, amit lehetett odacsoportosítottak, ha kell, ha nem...
3. Ha nincs kapacitás, nem kellene a Máv-Start honlapon főcímen hirdetni, hogy milyen jó is vonattal menni az Adriára.
A kommunikáció már teljesen elszakadt a valóságtól...