István Gyuri Creative Commons License 2014.07.24 0 0 410097

DJ. Bakter: Már Te is kezded, hogy nííííncs kocsi :)))

Speciális kocsikból mindig is szűkebb volt a helyzet. És itt most inkább háló/fekvőkocsikról volt szó (abból van bérelt szlovák kocsi).

 

De ha nincs, akkor:

1. nem kellene minden órában egy első osztályú Z kocsi 3 utasnak Békéscsabára

Egyrészt nem 3 utas, másrészt nem minden órában (amikor sima gyors van, ott nincs!), harmadrészt hol ilyen, hol olyan minőségű kocsi, az hol a vonat elején, végén vagy a közepén van....

Szóval, teljesen megölték a hibrid-IC elképzelést ezen a vonalon, nem csoda, ha kevesen használják ki.

 

2. A Kék hullámba nem kellene IC kocsi, hiszen úgyis viszonylag jó Bmx kocsikkal jár (itt a "jó" alatt a Start átlagos görülőállományának színvonalához képest értem)

A Bmx-kocsi szerintem is teljesen elhibázott ötlet volt a 29-esre, azokat (a nagy ajtók által biztosított gyors utascsere miatt) a 30-as gyorsvonataiba kellene rakni.

De még így is sokan vennének IC-pótjegyet abba az egy kocsiba a déli parton is.

Viszont a 29-es vonalnak nagy rajongói vannak a Starton belül, ezért mindent, amit lehetett odacsoportosítottak, ha kell, ha nem...

 

3. Ha nincs kapacitás, nem kellene a Máv-Start honlapon főcímen hirdetni, hogy milyen jó is vonattal menni az Adriára.

A kommunikáció már teljesen elszakadt a valóságtól...

Előzmény: DJ. Bakter (410092)