S.P Creative Commons License 2014.07.24 0 0 42812

Stevie-13 sok fontos dolgot említett, ami nekem is szempont volt 2,5 éve. Én is 2 milliónál húztam meg a határt, aztán 1,7-ért vettem meg a lehető legjobbat azok közül, amik itthon voltak. És ez éppen diesel lett.

 

Fontos szempont volt, hogy ne legyen részecskeszűrős! Ilyen felhasználással fél év alatt cserélni kell majd a szűrőt, vagy kiiktatni...(már aki belemegy ebbe)

Ha most kellene ennyi pénzt elköltenem, lehet, hogy benzinest vennék, és abból is a 2 literest. Amikor én kerestem, gyakorlatilag nem volt ebből olyan, amit megvettem volna.

Az 1.6-os benzines sem biztos, hogy rossz választás, de szerintem gyenge az ekkora tömeg mozgatáshoz. (Az én példámat nézve: városban a feleségem vezetne, ekkora géppel elindul-megáll...kuplung gyilkos, és sokat eszik, ha vidékre megyünk, én vezetek, akkor meg haladunk, és úgy szoktam menni, hogy a 130-as sebességnél +20 km/óra a közigazgatási bírság határa+ a műszer hibahatára, tehát a tempomat 150-re van állítva... ilyen feltételek mellett a kis löket térfogat nem ideális. Ha minden reggel beülnénk az autóba, és bemennénk 30 km-re lévő nagyvárosba 90-nel, délután meg vissza, akkor arra jó a kisebb motor is.)

 

Ha van olyan kapcsolatod, aki kintről tud leinformálható gépet behozni, érdemes lehet ebben gondolkozni, mert itthon kicsi a választék benzines 2 literesből. Kintről sem lesz olcsóbb, csak ott van miből válogatni, és jellemzően jobban felszereltek.

Előzmény: novi83 (42806)