DJ. Bakter Creative Commons License 2014.07.24 0 0 410087

A "lassan" az eléggé viszonylagos.

Ha a többi építéshez viszonyítjuk (pl. Kelenföld-Tárnok, 2-es vonal), akkor nem is olyan lassú: 2 év alatt átépült a ~60 km kétvágányú nyíltvonal, az eredeti ütemezéseket tartva, valamint 2 komplett állomás.

Idén még átépül a másik 3 állomás, amiből kettő már igen jól áll (köztük Püspökladány is). 

Az állomások átépítésénél sajnos igen sok olyan művelet van, ami jóval lassítja a munkát, pl. az aluljárók építése.

 

"Igy soha nem  ér el Záhonyig 160-al :-)))))))))))))"

 

1. Ne aggódj, majd kitalálnak valamit hogy a jelenleg már átépített szakaszon éppen miért nem lehet 160-nal menni, szóval nem lesz itt egyhamar 160.  :)))

2. A Záhonyig el nem érésnek inkább pénzügyi okai lesznek.

3. Miért is kell Záhonyig 160? A mindenhol megálló személyeknek, a tehereknek vagy annak a 2 pár üres IC-nek?

 

Előzmény: chicagoi (410086)