A "lassan" az eléggé viszonylagos.
Ha a többi építéshez viszonyítjuk (pl. Kelenföld-Tárnok, 2-es vonal), akkor nem is olyan lassú: 2 év alatt átépült a ~60 km kétvágányú nyíltvonal, az eredeti ütemezéseket tartva, valamint 2 komplett állomás.
Idén még átépül a másik 3 állomás, amiből kettő már igen jól áll (köztük Püspökladány is).
Az állomások átépítésénél sajnos igen sok olyan művelet van, ami jóval lassítja a munkát, pl. az aluljárók építése.
"Igy soha nem ér el Záhonyig 160-al :-)))))))))))))"
1. Ne aggódj, majd kitalálnak valamit hogy a jelenleg már átépített szakaszon éppen miért nem lehet 160-nal menni, szóval nem lesz itt egyhamar 160. :)))
2. A Záhonyig el nem érésnek inkább pénzügyi okai lesznek.
3. Miért is kell Záhonyig 160? A mindenhol megálló személyeknek, a tehereknek vagy annak a 2 pár üres IC-nek?