Petrányi Jen Creative Commons License 2014.07.23 0 0 1358

Szia! Rengeteget mentem esőben, volt hogy akkora felhőszakadásban, hogy az autósokon láttam a sajnálatot. Nem volt okuk rá, mivel van egy termetes plexim a gépen, az felül jól megvéd. A gyenge pont a lábbeli védelme. Nekem ehhez legjobban egy 2 eFt-ért vásárolt bicajos kamásli vált be, mert azt pillanatok alatt felteszem és le is veszem. Egyébként az ülés alatti tárolóban van egy esőruhám, kamásli, meg egyszerű gumikesztyű, amit szerelőkesztyűre húzok fel - és így hidegebb időben sem fázik a kezem. Más hozzászólásokra reagálva én a 80-90-es tempót a motor szerény teljesítményéhez túlzónak érzem, mivel a vége valahol 110-nél van és ehhez képest a 90-es utazó majdhogy fullgázas használatot feltételez. Amire ennél a motornál szerintem nagyon oda kell figyelni az az olajszint. Csekély 8 deci van benne, és bizony a léghűtéses motorok illesztése tágabb, mint egy vizesé, így jobban fogy is az olaj, ami nem kopottság jele - egyszerűen a konstrukcióból jön. Egyébként, ha már fogyóban van az olaj a váltó keményebbé válik, de ilyenkor még van benne. 

Előzmény: Macsek1988 (1355)