BakcsiMate Creative Commons License 2014.07.23 0 0 133262

Csak halkan jegyzem meg, hogy az 1-es Etele téri meghosszabbítása kapcsán egészen a közelmúltig az is nyitott kérdés volt, hogy melyik útpályán, oldal- vagy középfekvésben, felszínen vagy felszín alatt (nem vicc sajnos) legyen megépítve. A Fehérvári úti csomópont szempontjából nagyon nem mindegy, hogy hogy megyünk tovább az Etele tér felé.

Ehhez képest a Széll Kálmán tér átépítése során nem okoz különösebb gondot olyan vágánykép kialakítása, ami a későbbiekben alkalmas lesz egy 7-8 vagy 10 perces, a Szilágyi Erzsébet fasor felől érkező viszonylat végállomásoztatására. Hogy ez a 60-as lesz, vagy 56A, vagy 58-as, az tök mindegy. Ha meg nem lesz egyik sem, akkor lesz egy félreállási lehetőség a téren, és a visszafogó 59A kocsikat le lehet majd kerülni.

Előzmény: jazzcool1,2 (133261)