Kétfészeres Creative Commons License 2014.07.22 0 0 34763

annyit tennék még hozzá, hogy ha esélyes a henger kopása, akkor van némi esély arra is, hogy ideje kidobni a gépet.

gyűrűzéshez mindenképp vinném a boltba a szépen kipucolt hengert, és belepróbálnám, hogy az új gyűrűkkel milyen a hézag. ha nem jó az újjal sem, vagy nagy karcok látszanak a hengeren, és fúratni kell, az igencsak meggondolandó.

de még ha új gyűrűvel jó is lenne, akkor is körülnéznék előtte a motorban alaposan. mennyire lógnak a szelepek, hajtókar, főtengely alul, felül. mert az nem kellemes dolog, amikor ráköltjük a pénzt, de nemsokára jön a következő költséges hiba. lehet, hogy jobban jár az ember, ha elköszön a motortól (és előtte eladja róla a gyújtást, berántót, stb. ja és előtte ledugózza a szelepfedél szellőzőt, és hajtja, amíg meg nem áll :-) )

Előzmény: kicsikocs (34762)