yavitoq Creative Commons License 2014.07.21 0 0 2438

Hello sive!
A vezérműtegely első végén nincs semmilyen tömítés, vagy szimering,
csak egy spirális vosszavezető horony van kiképezve, ami csak akkor működik,
ha a forgattyúsházban nincs túlnyomás. Nálad nyilván van, ezért folyik az olaj.
A f.házban járó motor esetén mindig depressziónak kell lennie. Ezt az olajbetöltőben
lévő visszacsapó szelep biztosítja azzal. hogy a kartergázt a légszűrőbe nyomja.
Ez nagyon hajlamos beragadni. Mivel nem lehet hozzáférni, nem javítható. (konstrukciós hiba)
A FIAT 126- nál például ügyesen, az olajbetöltő kupakba építették be a szelepet.
Nekem már sikerült a beragadt szelepből a trutymót benzinnel kiáztatni, de ennek sikere bizonytalan.
Üdv: Péter.