Az összegyűjtött adatokkal meg irány a fogyasztóvédelemhez.
Az a baj, hogy más törvény vonatkozik a magánszemély által vásárolt árura, és ( kedvezőtlenebb ) a céges vásárlásokra.
A fogyasztóvédelemmel való szóbeli fenyegetés meg volt már? :-))
( mi a GLS-el jártuk meg, jött csomagban egy benzines hegesztő agregát. Átvettem, a futár elment, aztán mikor bontom ki, látom, hogy a doboz alja ki van szakadva, de mivel rajta állt, nem lehetett látni. Belül a tank benyomódva, a ház sérült. Reklamáció, stb, aztán kaptam egy levelet, hogy a bejelentés a kézbesítés után 3 napon túl keletkezett, így nem áll módjukban bármit is csinálni. Még jó, hogy közben volt egy hétvége, meg egy rohanós hétfő. Kedden már késő volt. Ennyit a rendszerekről, miegyegyebekről. Beszoptuk. Ha én a felelősséget leráznám magamról egy 3 napos határidő túllépés miatt, már régen nem dolgoznék. )