csgergely87 Creative Commons License 2014.07.10 0 0 103241

Üdvözlök mindenkit

 

nagyon nagy kéréssel fordulok hozzátok.ha tudnátok segíteni hálás lennék. Van egy p307 2,0 16v 100kw autóm. Sajnos muszály volt itt németországban elvinni szervízbe mert légzsák hibám volt és ki kelett cserélni az ülésben a légzsákot. (sajnos tényleg nem a kábel volt...) és azóta csak rossz az autó. 

1. pénteken elhoztam az autót vasárnapra pedig elment a szervo. megmozgattam minden csatlakozót az összes biztosítékot kivettem újra vissza. es egyszer csak rendbejött. és ha áll 2 napot a kocsi akkor újra nincs szervó. 

2. ugyaezen a vasárnap 180 nál kidobta a motorhiba jelet antipolution hibaüzenettel kísérve és azóta ha felmelegszik a motor 70fok körüli értékre egyből leáll a 4es henger. kiolvastattam a hibát : P0204 azt mondta az Euromastersben az ürge h ki kell cserélni az injektort mondtam jó.. hát nem jó. ma hoztam el egy valag pénzt kifizettem es semmi javulás.

közben a katalizátor is (szerintem) megtell üzemanyaggal és letilt 3,500 fordulaton és néha kiadja az esp/asr hibakódot miszerint leállt. 

én arra tudok már csak gondolni hogy esetleg a gyertya ment tönkre?! 12000km van az NGK gyertyában. Jah és a legfontosabb szerintetek: Elmerjek indulni 1100km-t ezzel az autóval?

 

a válaszokat előre is köszönöm 

 

Üdv : Gergő

 

emil: csg.kukk@gmail.com