Igen, váratlanul jól sült el a dolog. Annak ellenére, hogy a festéstől a vágányfektetésen, villamos munkákon, dekóderparaméterezésen, jelzőszerelésen át a biztosítóberendezésig 4 és fél nap alatt(!) készült el az asztal, és a csarnokban állítottuk először össze, tulajdonképpen alig voltak problémák. A találkozó 3 és fél napja alatt
- a hózin áthaladt kb. 200 szerelvény (számtalan házi készítésű kocsival és géppel),
- plusz rengeteget tolatgattunk (többnyire a hózi kitérő-irányát használtuk kihúzónak);
- volt két "spontán" siklásunk (mindkétszer egy gabonás irányvonat ugyanazon Rivarossi kocsija ugrott ki a 6-os angol környékén, tehát a kocsival lehetett hiba),
- leégett egy Viessmann jelzőállító hajtómű (valószínűleg a dekóder hibás beállítása miatt),
- egy dilatációs problémával találkoztunk: egy szívpolarizációnál, ami nem a váltón volt kialakítva, hanem odébb, a Tillig flexi-sínek sínszálai elmászkáltak, zárlatot okoztak(30 fok volt, és a nap is rásütött a váltókörzetre),
- illetve egy PIKO Metrans-os Herkules döccent egyet (ugyancsak a 6a környékén) – ez viccesen hangzik, de még ez a döccenés is feltűnő volt, annyira zökkenőmentesen ment át minden a váltókon.
(A siklásokhoz nem vettem hozzá a TrainController hülyeségéből adódó aláváltásokat, azokból volt vagy 4-5...)