Olajcsere periodus 20.000. Manuálisan is lehet nullázni a műszercsoport gombjaival, és onnan számol vissza. (ha kell utánakeresek fejből nem megy, hogyan kell nullázni a számlálót)
Pollenszűrő : ha szemben állsz az autóval,akkor a bal oldalon, közvetlen az ablakkeret pereme alatt a szigetelés-szövet egy kis darabját le lehet venni, van benne a bal szélén egy patent és a jobb oldala be van dugva a tűzfalon egy fülbe- ha ez még benne van, mert b@zi megoldás, ahogy öregszik, deformálódik és nem marad a helyén. Na ha ezt levetted látsz mögötte - a szelepfedél és az ablakkeret közötti 5cm-es résben, bent egy széles, lapos műa kupakot amit óvatosan ki kell pattintani. 6-8 fül tartja amit könnyű eltörni és akkor nem marad a helyén, zörög stb.
( ha még le nem törték. Ha letörték, akkor két csík DUCKTAPE-el le lehet zárni a nyílást ideiglenesen - nekem még gariban letörték a szervízben, persze bactak szólni, akkor jöttem rá erre a megoldásra)
EOLYS - PSA-nál ez a neve a reg folyadéknak, tartály a tank mellett, ha alámész látszik jól.
Feltöltés után LEXIÁVAL be kell állítani a feltöltést, hogy lássa,lehet nem tele tölteni is. Gyárilag úgy van a mennyiség méretezve, hogy kb. 140-150 E.-nél fogy el, de amikor a vége felé jár, azt jelzi és írja.
Ha még szeretnél tudni róla, keresd a 307 fórumon Jena307 kollegát, ebben nagy szaki, ki is száll alkalomadtán ha kell.