itt nem volt semmiféle tuning, hengerfejes volt az 1,6-os blokk, és volt egy 1,8-as motoruk ami nem. Rátették mert rément. Szemre jó is volt. Pár csavart meg a hülye is meg tud húzni otthon, nem kell ahoz szerelő....
Az volt a szerencséjük, hogy nem 1,8-asra akartak 2,0 literesét tenni, mert ott akkor még két hengerrel több volt :-)
Bár ez egy olyan brigád volt, hogy sííímán ráhúzták volna akkor is ......:-)
Ezt írtam már egyszer régebben, de nem mondom, hogy nem volt cumi mert az volt.
Ez a hf cserélgetős dolog ez tartós, vagyis jó lehet tartósan is?
Egy ismerősöm 106-os quatro turbóval tart most ugyanitt.
A benzines turbós motort csippelve, akkora cooler, hogy új lökős kellett előre, akarja még egy kicsit huzatni, és most jön valami ilyesmi, hogy valami dizel blokk, valami benzines hengerfejjel vagy fordítva. ( most, hogy eszembe juttattad rá is kérdezek megint )
Egy hatos TD váltó van már most is alatta, de hatost csak valahol 150 környékén érdemes dugni, alatta nem nagyon van fordulat... kicsit hosszú így a hatodik.