A leírás alapján ez szinte biztosan hk csapágytörés.
Egyetértek az előttem szólókkal, érdemes hazahozni, biztosan kevesebbe kerül, mint amennyiért el tudod adni itthon, akár bontóba is. Nagy valószínűséggel a bontóból újra forgalomba kerül majd úgyis. Ha mindenáron meg akarsz szabadulni tőle és van egy kis
pénzed, akkor a legjobb megoldás valószínűleg az, hogy te cseréltetsz benne motort, majd eladod úgy.
(Én spec lassan 2 éve cseréltettem a motort, azóta is elégedetten használom gond nélkül, igaz nálam a futásteljesítménye ennek az autónak ~30.000/év)
Lehet tudni bővebbet a körülményekről? Mikor került hozzád, mennyi km volt az órában akkor, mennyit mentél vele azóta, mennyi időnként volt olajcseréje? Már csak azért, hogy gazdagítsuk itt a fórumot a statisztikai adatokkal.