csíkos-háTTú Creative Commons License 2014.06.25 -1 0 96138

Ja!

Azzal nem sok gond van, de pénzbe kerül!

 

1: ki kell szerelni a csúszkát.

2: át kell kötni belül a vezetékeket, hogy az áramszedés a nekünk megfelelő helyről történjen.

3: ki kell cserélni az összes kereket* egyenáramúra, rendelendő alkatrészek cikkszáma a modell papírjai között van az alkarész rajzon.

4: ha azt szeretnéd, hogy ez is hajtsa mind a négy tengelyt (alapban a csúszka miatt a csúszakás forgóvázon a belső tengely szabadon futó), akkor kell még pár fogaskerék is, ezt szintén rendelni kell.

 

Mivel a modellben egy ESU multiprotokoll dekóder van, így ez menni fog majd anlógban, és DCC-ben is.

 

*: Páran csinálták az a ROCO Szergej esetében, hogy az AC modell kerekeit átalakították, DC-re. Elszigetelték a tengelytől a kerekeket, és leesztergáltak a nyomkarimából. Csak ez nem egészen jó megoldás, mert a ROCO AC kerekei szélesebbek is a DC kerekeknél és a profiljuk sem azonos. Íves váltóknál beszorulhat a kerék a tősín, és a csúcssín közé. A ROCO modelleknél sajnos nem lehet megúszni a kerekek cseréjét. Van, ahol igen, a PIKO olcsóbb Traxx villanygépeinek (BR145, stb) AC változatában ugyanazok a kerekek vannak, mint a DC modellekben, ezeknél nem kell cserélni.

Előzmény: Sir Rooth (96135)