Ja!
Azzal nem sok gond van, de pénzbe kerül!
1: ki kell szerelni a csúszkát.
2: át kell kötni belül a vezetékeket, hogy az áramszedés a nekünk megfelelő helyről történjen.
3: ki kell cserélni az összes kereket* egyenáramúra, rendelendő alkatrészek cikkszáma a modell papírjai között van az alkarész rajzon.
4: ha azt szeretnéd, hogy ez is hajtsa mind a négy tengelyt (alapban a csúszka miatt a csúszakás forgóvázon a belső tengely szabadon futó), akkor kell még pár fogaskerék is, ezt szintén rendelni kell.
Mivel a modellben egy ESU multiprotokoll dekóder van, így ez menni fog majd anlógban, és DCC-ben is.
*: Páran csinálták az a ROCO Szergej esetében, hogy az AC modell kerekeit átalakították, DC-re. Elszigetelték a tengelytől a kerekeket, és leesztergáltak a nyomkarimából. Csak ez nem egészen jó megoldás, mert a ROCO AC kerekei szélesebbek is a DC kerekeknél és a profiljuk sem azonos. Íves váltóknál beszorulhat a kerék a tősín, és a csúcssín közé. A ROCO modelleknél sajnos nem lehet megúszni a kerekek cseréjét. Van, ahol igen, a PIKO olcsóbb Traxx villanygépeinek (BR145, stb) AC változatában ugyanazok a kerekek vannak, mint a DC modellekben, ezeknél nem kell cserélni.