Banderrel már beszéltem ( erről is , másról is ) , de a forgalmi egyelőre nem került elő -- nagy reményeket nem fűzök hozzá , hogy megkapom .
Amikor te berendszámoztál olyan L6e-se járművet amelyiknek nem voltak meg az eredeti okmányai és a regadónál a teljes összeggel lehúztak -- hát sajnálom , hogy így jártál , mert nálunk a hatályos jogszabályok alapján ezeket a járműveket is leavultatják , vagyis ugyanannyi regadót fizetsz , mintha meg lennének az eredeti papírjai . Peched volt .
Hogy senki nem akar Ligier venni az azért túlzás -- valóban kevésvé keresett , de van néhány kevező tulajdonsága is . Valamilyen áron minden eladható .
A Typeshein ausztriai pótlásáról szóló infót köszönöm , elmentem a tudivalók közé , ha valakinek szüksége lesz rá akkor tudja , hogy mivel jár ha mégis megpróbálkozik vele .
Azért valahol zavaró : egy létező és értékes jármű iratai nem pótolhatók Európában rendszám-alvázszám alapján .
A mopedautó jelenlegi magyar tulajdonosát nem különösebben foglalkoztatja , hogy mikor , miért és hol tűnt el a papírja a járgánynak. Az ő szempontjából mindegy , hogy Bander nyelte el , vagy végleg kivonták Ausztriában a kocsit a forgalomból , őt az érdekli : ne találják ki , hogy lopta a masinát és itt most Magyarországon rendszámot tudjon rá tenni .
Az azért megnyugtató , hogy Ausztriában soha senkinél nem tűnt el még semmilyen okirat , és ha eltűnt akkor költséget és fáradtságot nem kímélve pótolta , akkor is ha semmi különösebb további terve a járművel már nem volt ...