Kt25D Creative Commons License 2014.06.01 0 0 33416

Nem tudtam dönteni, hogy 20d, 25d vagy 30d. Így a köztes maradt. :) Amint hétfőn megkapom az idő pontot megy diagnosztikára hogy mi lehet a bibi és egyben összes olaj és szűrő csere, a szívó sort is cserélem és ha kell a porlasztókat is. A dpf et is kitisztíttatom és ha valami szükséges cserélem azonnal amúgy is ez volt a terv ez bele kellett kalkuláljam vásárláskor, tudtam mibe fogok. Ha így marad a fogyasztás akkor tovább fogom adni, mert akkor nem erre számítottam. Még 30d nél simán elfogadnám mert akkor van egy sokkal erősebb autóm, de így nem. Nem is ez a lényeg a fogyasztás hanem az elvek, mert amúgy egy 5-ös golf volt sokáig ami 1.6 benzines volt és városban 10 liter, pályán 12 liter. Ekkor 140 km/h 5-ösben 4000 es fordulat. Na az kicsinált, cserébe nulla komfort. Majd ezt követte a 118d ami a páromé és az városban haladva is 6-6,2 liter és nálam is. De maradtunk a márkánál, a 3 as kb ugyanakkora belül mint az 1-es így kizárt. Hát így lett az 5. Amiket megnéztünk ez volt a legszebb/jobb állapotban a futóműve is teljesen rendben van a gumiharangok még csak most kezdenek kopni,amúgy még kb 30.000 km van a lengőkarokban azt mondta a szerelő aki alánézett. Nálunk az még egy év kb. A motor költségekkel számoltam, bele kalkuláltam hát megadok neki mindent és meglátjuk, mert szeretnénk megtartani, ez a nekünk való 2 gyerekkel. 
Köszönök minden hozzászólást és segítséget, sokkal okosabb lettem, hogy segítettetek!
Ha bármi van még írok ide. Baleset mentes közlekedést mindenkinek és minden jót!