Molinári bácsi Creative Commons License 2014.05.31 0 0 79229

 

 

1987.05.26.-án kelt útra egy, 7+1 darabos mozdonyvonat. A szerelvény húzógépe a GYSEV M62 905-ös Szergeje volt. A vonatba sorolt gépek közül 2, a v43 325, és a v43 326 már az ottani új pályaszámával és fényezésével, 5 pedig még MÁV „gúnyában”, ezres pályaszámmal kelt útra, úgynevezett hideg vontatással, de külön-külön mozdonyvezetői kísérettel. Ezek (Sopron felé) sorrendben:

GYSEV v43 325

GYSEV v43 326

MÁV v43 1323

MÁV v43 1321

MÁV v43 1320

MÁV v43 1322

MÁV v43 1328

voltak. A konvoj zárómozdonya az 1328-as, az első 2 gépe pedig a 2, már GYSEV mozdony volt.

 

 

 

Ezzel kapcsolatban

 

 

Bárdos Imre V43-as topik 2012.05.22 19:21:53 (74524)

 

pontosítása:

 

 

„Egy picit pontosítanék: V43 324 1987.05.15-én az Északiban történt átvétele után - igaz, soproni mozdonyvezetővel, aki akkor még MÁV-os volt - csak Győr VF-ig jutott. Hivatalos átvételére 05.18-án Győr VF-en került sor. Hogy ezután azonnal levitték-e Sopronba, azt nem tudom, de haigen, akkor csak húzhatták, mert a felsővezeték 05.20-án 0.00 órától volt feszültség alattinak tekintendő és 25-én 8.00-tól volt állandóan feszültség alatt.”

 

A később odakerültek ideje is meg majd!

Előzmény: Molinári bácsi (79228)