1987.05.26.-án kelt útra egy, 7+1 darabos mozdonyvonat. A szerelvény húzógépe a GYSEV M62 905-ös Szergeje volt. A vonatba sorolt gépek közül 2, a v43 325, és a v43 326 már az ottani új pályaszámával és fényezésével, 5 pedig még MÁV „gúnyában”, ezres pályaszámmal kelt útra, úgynevezett hideg vontatással, de külön-külön mozdonyvezetői kísérettel. Ezek (Sopron felé) sorrendben:
GYSEV v43 325
GYSEV v43 326
MÁV v43 1323
MÁV v43 1321
MÁV v43 1320
MÁV v43 1322
MÁV v43 1328
voltak. A konvoj zárómozdonya az 1328-as, az első 2 gépe pedig a 2, már GYSEV mozdony volt.
Ezzel kapcsolatban
Bárdos Imre V43-as topik 2012.05.22 19:21:53 (74524)
pontosítása:
„Egy picit pontosítanék: V43 324 1987.05.15-én az Északiban történt átvétele után - igaz, soproni mozdonyvezetővel, aki akkor még MÁV-os volt - csak Győr VF-ig jutott. Hivatalos átvételére 05.18-án Győr VF-en került sor. Hogy ezután azonnal levitték-e Sopronba, azt nem tudom, de haigen, akkor csak húzhatták, mert a felsővezeték 05.20-án 0.00 órától volt feszültség alattinak tekintendő és 25-én 8.00-tól volt állandóan feszültség alatt.”
A később odakerültek ideje is meg majd!