gun111 Creative Commons License 2014.05.28 0 0 31365

De jó kis lavinát indítottam el, végre! :-)))))

 

Nem okoskodni szeretnék, csak tényleg érdekelnek bizonyos dolgok, ezért engedjetek meg egy gyors eszmefuttatást, aztán szeretnék kérni mindenkit, hogy írja meg, hogy hol hibázik az okfejtésem: 

 

A 15e km-es csereperiódus úgy lett megállapítva, hogy ha pályán 160-nal megyek 5000-es fordulatszám mellett, vagy városozom folyamatosan (hideg motorral, sokat indítózom, stb.), akkor is bírnia kell az olajnak, igaz? Az én esetemben pont a fordítottja "játszik", minimális terhelés, optimális használati feltételek (minimális hidegüzem, relatíve kevés indítás). CSAK ÉS KIZÁRÓLAG ezért gondoltam arra, hogy kissé kitolnám a periódust, ismervén pl az E46-os bömi "olajvizsgáló" funkcióját, ami a használati feltételek függvényében határozza meg az olajcsere esedékességét. HA lenne a Golfban is ilyen figyelő, akkor SZVSZ ahogyan én használom még nem jelezne 15e km után...

 

Köszi előre is, ha valaki válaszol! :-)