oregsas Creative Commons License 2014.05.21 0 0 133199

Valójában ez a propánbutános gázpróba arra irányult, hogy kap-e rendesen üzemanyagot. Nem vagyok autószerelő, csak egy üzemeltető. Gondoltam nagy bajt ezzel nem okozhatok, mivel gázzal is járnak autók. Arra én sem gondoltam, hogy tökéletes lesz a keverékképzés, de ha elindult volna, akkor tudom, hogy gyújtás rendben  , üzemanyag ellátásban keresem a hibát. Hasonló célból használják a hidegindítót is, nyilván jól működő motornál nincs ilyenre szükség. Szóval azt mondod , minden tized mm gyertyahézagra számolhatok 1 mm.-et a szabad levegőn ? Még a Rigás időszakomban azt mondták minimum 7 mm kell gyertyakábel és test között, de Trabantnál nekem ment a 14mm a mai autókon nekem sokkal intenzívebbnek tűnik a szikra.

Előzmény: cam aro (133198)