A kisvasút vontató járművei, 1901-1919 között:
- 1 psz. – Krauss München 1902/4813 gysz. – D1t - > 1945. JDZ
- 2 psz. – Orenstein & Koppel 1901/892 gysz. – Dt – 120 LE – 1901.IX.-ben > 1945. JDZ
- 3 psz. - Maffei 1903/2315 gysz. – B’Bt - > 1945. JDZ
- 4 psz. – Maffei 1903/2316 gysz. – B’Bt - > 1945. JDZ
- 5 psz. – Weitzer, Arad 1899/79 gysz. – C1t – 1903-ig „Kalán 3 psz.” – S. 1933. előtt
- 6 psz. – Weitzer, Arad 1899/80 gysz. – C1t – 1903-ig „Kalán 4 psz. - > 1945. JDZ > S. 1958.
- 7 psz. – Weitzer, Arad 1899/81 gysz. – C1t – 1903-ig „Kalán 5 psz.) - > S. 1933. előtt
- 8 psz. – Maffei 1903/2406 gysz. – B’Bt - > 1945. JDZ
- 9 psz. - Orenstein & Koppel 1904/1288 gysz. – B’B1t – 120 LE –
- 10 psz. - Orenstein & Koppel 1904/1289 gysz. – B’B1t – 120 LE –
- 11 psz. – Maffei 1904/2438 gysz. – B’Bt - > 1945. JDZ
- 12 psz. - Maffei 1904/2439 gysz. – B’Bt - > 1945. JDZ
- 13 psz. - Orenstein & Koppel 1905/1623 gysz. – B’Bt – 120 LE - > 1945. JDZ
- 14 psz. – Orenstein & Koppel 1906/2068 gysz. – B’B1t - 100 LE - > 1945. JDZ
- 15 psz. – Maffei 1907/2669 gysz. – C’Ct - > 1945. JDZ
- 16 psz. – Orenstein & Koppel 1896/116 gysz. – Bt – 1902-ig Kissebesi Gránitbánya, „STIEGLITZ” - S. 1945.
- 17 psz. – Krauss München 1889/1787 gysz. – Bt – 1902-ig Popper Gy. „DUNA” - > 1945. Győr
- 18 psz. – Maffei 1909/2996 gysz. – C’Ct – 100 LE – 1919-ben eladva
- 19 psz. – Orenstein & Koppel 1909/3525 gysz. – Bt – 50 LE
- 20 psz. – Maffei 1909/3527 gysz. – C’Ct - > 1945. JDZ
- 21 psz. – Orenstein & Koppel 1910/4908 gysz. – B’Bt – 150 LE - > 1945. JDZ
- 22 psz. – Maffei 1911/3687 gysz. – Et - > 1945. JDZ
- 23 psz. – Maffei 1912/3750 gysz. – Et -
- 24 psz. – Maffei 1912/3780 gysz. – Et - > 1945. JDZ
- 25 psz. – Maffei 1914/3887 gysz. – Et - > 1945. JDZ – S. 1949.
- 26 psz. – Maffei 1914/3888 gysz. – Et – > 1945. JDZ
- 27 psz. – Maffei 1915/3957 gysz. – Et – > 1945. JDZ – S. 1949.
- 28 psz. – Maffei 1915/3958 gysz. – Et – > 1945. JDZ
- 29 psz. – MÁVAG 1913/3107 gysz. 70/8 jelleg – Dt - MÁV 490,959 – 1915.XII.23.-tól
- 29’ psz. – Orenstein & Koppel 1916/7834 gysz. – E – > 1945. JDZ
- 30 psz. – MÁVAG 1913/3108 gysz. 70/8 jelleg – Dt - MÁV 490,960 – 1915.XII.27.-től
- 31 psz. – MÁVAG 1911/2849 gysz. 70/7 jelleg – Dt - MÁV 490,009 – 1916.I.13.-tól
- 31’ psz. – HStP 1908/1046 gysz. – C1t – K.u.K HB IIIc 3153 - 1917.V.18.-tól
- 32 psz. – MÁVAG 1913/3109 gysz. 70/8 jelleg – Dt - MÁV 490,961 – 1916.II.2.-tól
- 33 psz. – MÁVAG 1906/1846 gysz. 70/2 jelleg – Dt - MÁV 490,001 – 1916.III.9.-től
- 34 psz. – MÁVAG 1910/2501 gysz. 70/6 jelleg – Dt - MÁV 490,005 – 1916.III.9.-től
- 35 psz. – MÁVAG 1912/3105 gysz. 70/8 jelleg – Dt - MÁV 490,018 – 1916.III.9.-től
- 36 psz. – MÁVAG 1911/2847 gysz. 70/7 jelleg – Dt - MÁV 490,007 – 1916.VII.15.-től
- 37 psz. – Orenstein & Koppel 1918/8283 gysz. – B’Bt – ex. K.u.K. IV L 4506 psz.
- 37’ psz. – Krauss Linz 1883/1437 gysz. – Bt – 1916.VII.21.-től
- 37” psz. – Krauss Linz 1882/1161 gysz. – Bt – 1917.III.25.-től
- 38 psz. – Krauss Linz 1900/4242 gysz. – B’Bt – 1916.VII.21.-től
- 38’ psz. – Krauss Linz 1900/4505 gysz. - C1t – 1916.X.21.-től
- 39 psz. – Krauss Linz 1900/4485 gysz. – B’Bt – 1916.VII.21.-től
- 39” psz. – Krauss Linz 1897/3639 gysz. – C1t – 1916.X.10.-től
- 40 psz. – Krauss Linz 1897/3639 gysz. – C1t – 1916.X.10.-től
- 41 psz. – Krauss Linz 1899/4138 gysz. – C1t – 1916.X.10.-től
- 42 psz. – Krauss Linz 1892/2752 gysz. – C1t – 1916.X.12.-től
- 43 psz. – Krauss Linz 1907/5799 gysz. – C1t – 1917.X.20.-tól
- 44 psz. – MÁV 490,023 – 1916.XI.22.-től
- 44’ psz. – Krauss Linz 1890/2342 gysz. – C1t – 1917.IV.23.-tól
- 45 psz. – Krauss Linz 1903/5048 gysz. – C1t – 1917.V.1.-től
- 46 psz. – Sigl WN. 1908/4867 gysz. – C1t – 1917.V.24.-től
- 47 psz. – MÁVAG 1913/3107 gysz. 70/8 jelleg – Dt - MÁV 490,959 – 1917.I.11.-től
- 48 psz. –
- 49 psz. – MÁVAG 1908/2078 gysz. 70/4 jelleg – Dt - MÁV 490,003 – 1917.X.13.-tól
- 50 psz. – MÁVAG 1914/3158 gysz. 70/8 jelleg – Dt - MÁV 490,025 – 1917.X.11.-től
- 51 psz. – MÁVAG 1914/3164 gysz. 70/8 jelleg – Dt - MÁV 490,031 – 1918.II.14.-től
- 52 psz. – MÁVAG 1916/4273 gysz. 70/9 jelleg – Dt - MÁV 490,954 – 1918.III.7.-től
- 52’ psz. – Krauss Linz 1899/3873 gysz. – C1t – 1918.IV.23.-tól
- 53 psz. – MÁVAG 1916/4274 gysz. 70/9 jelleg – Dt - MÁV 490,955 – 1918.IV.13.-tól
- 53’ psz. – ex. 37 psz.
- 54 psz. – Maffei 1912/3786 gysz. – D – 1918.V.9.-től
- 55 psz. – Krauss Linz 1906/5577 gysz. – C1t - 1918.VI.11.-től