Octi19 Creative Commons License 2014.05.15 0 0 50486

Mint azt mondtam, nekem most van 280 ezer a verdában. első pillanattól amióta nálam van törekedtem a 30 ezres periódusra. Mivel én használtan, 15200km-rel vettem meg és állítólag az első gazdája 5000-nél lecserélte a gyári olajat és 15000-nél akarta cseréltetni a másodikat, de inkább becserélte egy új Superbre... Amikor én megvettem akkor belealkudtam a vételárba egy teljes olajszervizt is amit szerintem nem csináltak meg, csak felöntötték... (Castrol olaj volt benne és ha megcsinálták akkor szintén Castrol olajat használtak. Azután olyan 35 ezer környékén elkezdett kiabálni, hogy kell neki olaj, majd pár olyan 40 ezernél ismét, ezért kb 42 ezernél lecseréltettem és akkor már Shell Helix Ultra VX ment bele. Azután praktikussági okokból 60 ezernél vissza álltam a gyári ciklusokra és azóta 90-120-150-180-210-240-(250-nél is mert akkor volt lendkerék és hajtókar csavarok cseréje)-280 és tervek szerint 300-nál ismét vissza a gyári időzítésre! (végig a Helix Ultra VX olajat használtam amíg fel nem váltotta az Ultra AV-L)

Amikor 250-nél a hajtókar csavarokat cseréltük, akkor az olajszivattyútól legtávolabbi csapágycsészét levettük és teljesen makulátlan volt!!!! Semmilyen kopásnyom nem volt rajta csak olyan ami már egy 100km-t futott csapágyon is látszik... és az olajteknőben semmilyen lerakódás sem volt!
Ja! ...és egy 30 ezres ciklusban egyszer, olyan 15-20 ezer között kell 3-4dl olajat utánatölteni, ami azért nem rossz egy turbós autótól amiben közel 300 ezer km van és még az eredeti turbó...

Előzmény: yotti (50485)