Bizony! :) Szép kihasználtságokat tud produkálni. Amúgy ahogy látom a Fagyöngy utca felé vállalható lesz a 122-123-124-es járatok beindítása délután is (ritkább 71 (20p) -72 (20p) + 61-es 20percenkénti beindítása). Erre van igény és meg lehet tölteni a Megyeri téri keresztmetszetet. Az 1-est tehermentesítjük, így az 1-esről leszedett csuklósok mehetnek délután négyest járni. Reggel elmegy a 4-eseken a szóló (2-3 perces követésnél pont jó).
A Fagyöngy és Malomvölgy felé akkor 10-10 percenként járna busz.
A 27-28-asok valamelyikét ki kell vinni Ürögbe, mert akkor a 20 percenkénti járatok oda nem visznek elég kapacitást. Szépen kikupálódott az a vidék, 45-50 utas is van negyedóránként. Ezzel megvan az Egyetemváros - Ürög kapcsolat. Ebben van megtakarítás is bőven.
Ami még cél lenne, reggel a 60-ast sűríteni, az 1-55-30-as vonalakon egységesíteni a követési időt (7,5 perc), délután kicsit sűríteni a 30-asokat.
A vasasi rendszerbe jobban bele kell nyúlni, de azt én nem vállalom. Kicsit lehet csipegetni.
A 25-26-osokat a Dózsába vissza kell vágni, nincs mese.
Első körben 400-500km és 2-3 busz megtakarításnak örülnék szeptembertől, a jelenlegi hálózaton alapuló fejlesztéssel egybekötve.
Az 55-ös hurok.