stevie-13 Creative Commons License 2014.05.05 0 0 42103

ez annyira óvodás hogy kezdek picit ideges lenni. Tudod mi történne ebben az esetben? Akárki is az illető, lehet akármelyik sztárszerelő és akármennyire jó hírű, visszamennék hozzá és letépném a fejét, aztán alaposan meghurcolnám csak azért mert megpróbált lehúzni!

 

 

Oké, oké, de ezt is te írtad:

 

"Ha a "maszek" szerzi be az alkatrészt akkor arra azért ügyeljünk hogy ne gagyi márkát építsen be prémium áron elsütve."

 

Erre írtam, hogy a legfontosabb a bizalom.

 

 

eléggé el vagy tévedve. Te átaludtad az elmúlt 6 évet? Volt egy gazdasági válság, ami kicsit átalakította az emberek mentalitását. Nálunk itt "vidéken" az be is csukhatja örökre a kaput aki nem dolgozik hozott alkatrésszel!

 

 

Oké, most már ezt is tudjuk.

 

A "sztárszerelők" (azaz akik hosszabb ideje lelkiismeretesen, hatékonyan, mégis alacsony áron dolgoznak, és kialakult az ügyfélkörük) bizony 100% kapacitáson üzemelnek. A márkaszervizekből kikopott réteg egyértelműen hozzájuk ment át - hiszen autózni kell, az autók meg időnként elromlanak.

 

 

ez szimplán mese habbal!  Az Unix és hasonszőrű boltok szolgálják ki a szerelők, sőt kapaszkodj meg a márkaszervizek legtöbb alkatrészigényét is.

 

 

Sosem állítottam az ellenkezőjét. Én csak azt írtam, hogy ha katalógus alapján rendelsz az autódba való alkatrészt, meglepően gyakran kapsz olyat, ami végül mégsem az autódba való. Tessék, veled is megtörtént. Az azonos évjáraton belül kétféle üzemanyagszűrővel szerelt dCi-k csak a jéghegy csúcsát jelentik, ez a malőr gyakorlatilag minden alkatrésszel elő tud fordulni. Egy rutinos, a márkában járatos, az alkatrészbolt saját katalógusán kívül a Dialogys-t is használni tudó szerelővel ez ritkábban esik meg, illetve ha mégis megtörténik, gyorsabban elintézi a cserét. Egy magas kihasználtságú műhelyben az egyik legnagyobb ellenség az alkatrészhiány miatt a szervizben veszteglő, más elől helyet és időt foglaló autó.

 

 

Legközelebb lefényképezem neked ahogy a Renault-os alkatrészes autóba  pakolnak az Unix telephelyén ( vagy azt amikor az Unix kiszállít a Renault márkaszervizbe ) oké?

 

 

Köszönöm, azt kitenném a falra otthon, mint dicsőségtablót. Az egyik projektünk a Renault-nál éppen az idősebb autók tulajdonosainak visszacsábítása volt a márkaszervizbe, ehhez készítettünk cselekvési tervet. Volt ebben mindenféle, a régi adatbázisok karbantartásától a célzott hirdetésig minden, de kétségtelenül kiemelt helyen voltak az árcsökkenést célzó intézkedések, a kedvezményes óradíj és a gyári alkatrész melletti olcsóbb alternatívák kínálata is. A Motrio nagyon okos program, de pont egy olyan széles réteget nem fed le a termékeivel, ahol még a leghatékonyabb lehet a visszacsábítási projekt: a 2 - 5 éves autók tulajdonosait. Érdekes tapasztalat volt, hogy amikor hátsó fékbetétet kellett cserélni, az én Scénicemre még nem volt motriós cikkszám, de ha az egy évvel korábban bemutatott Megane-ra kerestünk, ahhoz már rendelhető volt - pedig az alkatrész pontosan ugyanaz.

 

Szóval ha az Unix szállít be alkatrészt a márkaszerviznek, akkor azt jelenti, hogy működik, amit kitaláltunk.

 

 

Hamisított alkatrészhez nem tudok hozzászólni, újat csak boltban vásárolok. 

 

 

Viszont aki sokat kutat a neten, és csak az árat nézi, az előbb-utóbb garantáltan belefut. Mivel az alkatrészhamisítás fellegvára, Törökország, amúgy Renault-ország (a hazai Renault-gyárak miatt a legnépszerűbb márka a Renault), a mi autóinkhoz mindenféle szart koppintanak, és így kifejezetten valós veszély, hogy hamis alkatrészbe futunk bele. 

 

Én továbbra is azt mondom: bízzuk a szerelést szakemberre, és ebben benne van az alkatrész beszerzése is.