Oczu Creative Commons License 2014.05.03 0 0 42035

Nem vitának szánom a bejegyzéseket, hanem tapasztalat átadásra a többieknek. Így véleményem szerint ide tartoznak az írások.

Miért téged sározlak?

  1. te vetted fel a munkát
  2. hozzád vittem az autót
  3. hozzád mentem az autóért
  4. neked perkáltam le a 200.000Ft-ot

Tehát te,- mint fővállalkozó- vagy felelős az egész történetért, főleg úgy, hogy a kollégád már csak akkor hívott, amikor szorult a hurok, addig semmilyen contactot nem adtál.

 

Ha még meg vannak az SMS-k, akkor láthatod, igen korán jeleztem az olajfogyást, arról, hogy te nem emlékszel erre, sajna nem tehetek. Miért SMS? Mert soha nem vetted fel a telefont. Kitaláció? Ilyenkor bánom meg, hogy nem készítek fényképeket minden ilyen vitás helyzetről.

 Azért autózzak 320km-t, hogy lássak egy jó állapotú csapágyat? Vagy hogyan akarod bizonyítani, hogy valóban új csapágy lett betéve? Inkább elviszem itt helyben egy szakvélemény kérésre. A kérdéseim továbbra is:

 

  • Miért valami Liquid Molly olajjal lett feltöltve, miért nem a gyár által előírt ELF Solarissal?
  • Miért nincs a csapágyról számla?
  • Miért az ismeretlen Turbogyár csinálta a turbot? Ja, mert más 2 hétre vállalta volna? :-)
  • Miért mondtad azt, hogy Wizard, amikor tisztában voltál a valós helyzettel? Nem véletlen kérdezgettem, amikor átvettem a kocsit. 
  • Miért volt halál mocsok az utastér belseje?
  • Miért akarsz kibújni a felelősség alól?
  • Miért a tulaj a megrendelő a turbo garipapirján? (az aláírás is hiányzik, egy teljesen unprofessional papirfecni, hiteltelen számomra)
Előzmény: zoltan1967 (42030)