htibor Creative Commons License 2014.04.30 0 0 17600

Gondolj bele mi lett volna, hogy ha az azonos évben érkező Steyr SN12 és LPG DAB-ok mellett azonos darabszámot dobtak volna ki?

Repültek ugye kocsik Somló és magánok irányába, de a jelenlegi helyzet szerencséje, hogy nem azonos darabszámban, mint ahogy érkeztek. Így relatíve probléma nélkül - igen érkezett három ferde sraffos SN12 Dunából móri áttétellel, és a két proto Cívis 12 is+Localok - át lett vészelve, hogy 1 éven belül a 10-12 szóló DAB kocsi kiesett a forgalomból és nem kellett vészmegoldások után kapkodni. Bár ahogy írtad érdekes látni a csuklósokat 0-10 fő között rohangálni, amikor arról szól a fáma, hogy sokba kerül és x a keret ebből kell gazdálkodni. Emiatt fordulhat elő, hogy helyközi 256.44-esek is be vannak forgatva helyibe. Egyáltalán nem ideális a helyzet.

 

Az én személyes véleményem, hogy amíg az intermodális őrület meg nem valósul, addig nagy átalakításra nem kell számítani. Meglepődnék és ha pozitív hozadéka volna, akkor örülnék is, de ha az elmúlt 5-10-15-20 év nem hozott radikális változást, akkor a belengetett vasút+helyközi busz egy helyen fogja csak megindítani a helyi átszervezést. Szerintem.

Előzmény: Balázs1 (17598)