Tubigatya Creative Commons License 2014.04.26 0 0 21989

Arra gondoltam, hogy a motoron az ékszíj tárcsát csináltatom kisebbre, ezzel kiegyenlíteni a magasabb fordulatot. A motor alá meg tudok tenni két zártszelvényt, hogy a motor elférjen. Kicsit előrébb lenne, de ott a súlyig van hely. A GX 160-as kisebb, gyengébb mint a GX200-as. Azért akarok rá új motort tenni, mert az eredeti G200-as nem jó, hiányos, és drága lenne újra működővé tenni.

Az a problémám, hogy a GX motornak hátra van a kipufogója. A váltóra fújja a kipufogó gázt.

Azon gondolkozom, hogy meg lehet e csinálni két ékszíjasra a gépet. Két feszítőgörgővel, két bowdennal. Amit a kormányon kapcsolok, hogy melyik ékszíjat feszítem meg, mint az F650-esen. Végülis a bowdennak is  van helye, meg a feszítő görgők is elférnek egymás mellett, ügyes kis rudazaton.

A 600-asnak, és a 400-asnak mi a különbség a vaskerekén? Csak annyi, hogy a 400-as kifelé tart kicsit, a 600-as meg egyenes? 400-asétt fel lehet tenni 600-asra?

Előzmény: Furak (21986)