bpjotruska1 Creative Commons License 2014.04.19 0 0 336117

Gratulalok a gephez, hasznald egeszseggel!

Szereloket talalsz itt a forumon, vetel utan egy olaj es szurocsere gondolom ugyis esedekes, akkor meg at is nezhatik az autot.

Mire kell odafigyelni? Kis rozsdafoltokkal idejeben foglalkozni, mert eleg gyorsan tud rohadni ez a kasztni, es ha korberohad, akkor biza nem olcso megcsinaltatni. A kombi hatso teleszkopjai szintszabalyzosak, jo ha mukodik, mert azt sem olcso cserelni. A vezerlest ebben a motorban, meg dupla soros lanc vegzi, tudtommal rendkivul tartos es problemamentes, ha meg lenne nyulva, hallanad. Hosszbordas-szij lehet megerve, de az apropenz, akarcsak a futomu helyes beallitasa, hogy ne egye a gumik szelet ( persze ha nincs peched, es nem volt ugy megutve, hogy valami gorbult az elso futomuben, es esetleg nem lehet beallitani ; de egyebkent lehet mindent kapni bontoban, nekem ket eve elszallt a komplett jobb elso futomu egy balesetnel, es nem volt tul draga potolni ). Porlasztokra nem art ranezni, nem-e fujnak ki a rezkarika alatt, mert akkor megtelik fekete trutyival korulottuk, es dinamittal kell majd kirobbantani ha baj van. Izzogyertyak eseteneknt beleszakadnak, allitolag tipushiba az is, de az enyemnel es az elvileg ( C220 nemCDI Diesel ), es mar csereltem osszesen hatot, mindig kijottek szepen. Hidegen ne tapossad, es ne jarjal folyamatos padlogazon vele, bar arra ugysem nagyon van lehetoseg.

Előzmény: W202_220CDI_1999 (336105)